همزمان با یکصدمین سال تاسیس شهرداری‌ها

100 پروژه شهری قم به بهره‌برداری رسید

قم - خبرنگار جام‌جم: شهردار قم گفت: همزمان با یکصدمین سال تاسیس شهرداری‌ها یکصد پروژه شامل احداث و تکمیل بوستان 400 هکتاری معصومیه، احداث بوستان زائر امام رضا (ع)، بوستان شهریار، بوستان نبوت، بهره‌برداری از 26 زمین ورزشی در شهرک فاطمیه، حفر 35 حلقه چاه برای دفع آب‌های سطحی و ساماندهی 42 مکان عرضه میوه و تره‌بار در قم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۶۵۲۲۳

 مهندس احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگاران افزود: کاهش 13 درصدی هزینه پرسنلی، افزایش 58 درصدی درآمد شهرداری نسبت به سال قبل، ساماندهی وضعیت حمل و نقل شهری و معابر سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری قم در سال‌جاری بوده است.

وی از تبدیل پارک نرگس به بهترین پارک ویژه بانوان در کشور خبر داد و گفت: جهت رفاه حال بانوان قمی 10 غرفه بازار روز که توسط بانوان اداره می‌شود در پارک نرگس قم راه‌اندازی شده است و تمام امکانات رفاهی مورد نیاز بانوان نیز در این پارک وجود دارد. شهردار قم ضعف پیمانکاران بومی را یکی از عوامل کند‌شدن روند اجرای پروژه‌های شهری قم ذکر کرد و گفت: متاسفانه پیمانکاران بومی با شرکت در مناقصه‌های عمومی شهرداری قم و ارائه قیمت‌های پایین، برنده مناقصه‌ها می‌شوند اما در عمل پروژه را با کندی اجرا می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها