قتل مرد شرور به خاطر مزاحمت‌های مکرر

گروه حوادث: مردی که پس از درگیری خیابانی با جوانی، او را به قتل رسانده و جسدش را اطراف یکی از بیمارستان‌های کرج رها کرده بود، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه 22 اسفند امسال یکی از اهالی جهانشهر کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از پیدا شدن جسد جوان ناشناسی در کوچه‌ای در حوالی بیمارستان مدنی کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۱۸۳

به دنبال این تماس، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران به همراه بازپرس رضایی، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی کرج به محل حادثه اعزام و با جسد مرد ناشناسی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و گوشی تلفن همراهی در کنار وی افتاده است. بنابراین، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ و مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل و جستجو برای یافتن قاتل یا قاتلان آغاز شد.

گوشی تلفن همراه قاتل‌ کنار جسد مقتول پیدا شد

ماموران در ادامه تحقیقات، هویت مالک تلفن همراه به نام مهدی را شناسایی کرده و متوجه شدند وی در محله فردیس زندگی می‌کند و به طرز مرموزی ناپدید شده است.

ماموران که احتمال می‌د‌ادند مقتول از سوی این مرد به قتل رسیده است، جستجوی ویژه‌ای را برای یافتن وی آغاز کردند تا این که روز بعد فردی به مرکز پلیس مراجعه کرد واز ناپدید شدن یکی از اقوامش به نام محسن خبر داد. به این ترتیب، خانواده محسن در پزشکی قانونی، هویت مقتول را تایید کردند.

جستجو برای یافتن مهدی، قاتل فراری ادامه داشت تا این که 24 اسفند امسال مخفیگاه متهم شناسایی و وی در یکی از محله‌های کرج دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف به قتل در دادسرا

مرد متهم به قتل روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه 21 بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج  انتقال یافت و در اظهاراتش به بازپرس رضایی گفت: من فروشنده مواد مخدر (شیشه) و مشروبات الکلی بودم، مقتول که از اهالی محله‌مان بود، فرد زورگیری بود و مدام با من دعوا می‌کرد و با شکستن شیشه‌های منزلمان برای خانواده‌ام رعب و وحشت ایجاد می‌کرد، از این وضعیت خسته شده بودم تا این‌که ازدواج کردم و در یک آژانس کارم را به عنوان راننده شروع کردم و دیگر مرتکب کارهای خلاف نشدم، اما او همچنان برای من و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد و باورش نمی‌شد که من دیگر دست به کار خلاف نمی‌زنم.

متهم به قتل ادامه داد: او قبل از روز حادثه 2 بار با چاقو مرا در خیابان تهدید کرد و از من پول به سرقت برد تا این‌که شب حادثه من و برادرم با خودرو به سمت منزلمان می‌رفتیم که مقتول در خیابان راهمان را سد کرد و شروع به فحاشی به من و برادرم کرد، ما از خودرو پیاده شدیم و با گفتگو با وی خواستیم از کارهایش دست بردارد، اما او بدون توجه به حرف‌هایمان با چاقو به ما حمله کرد که من هم عصبانی شدم و با برداشتن چاقویی که در داشبورد خودرو بود، ضربه‌ای به قلب وی زدم که مجروح شد و روی زمین افتاد.

خیلی ترسیده بودم، او را که مجروح شده بود با خودرو به سمت بیمارستان مدنی کرج می‌بردیم که در آن حوالی ترسیدیم و با رها کردن وی در کوچه‌ای، با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم و متواری شدیم.

بنابر این گزارش، مرد قاتل با قرار قانونی بازداشت شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها