سرمربی تیم ملی آب پاکی را روی دست لیگ‌برتری‌ها ریخت‌

دایی: بازیکنی را به باشگاه‌ها‌ نمی‌دهیم‌

گروه ورزش:‌دیروز تیم ملی در 2 نوبت صبح و عصر با حضور تمام بازیکنان لیگی خود منهای عقیلی همراه با مهرزاد معدنچی به عنوان تنها لژیونر در محل کمپ تیم‌های ملی به تمرین پرداخت. تمرین صبح دیروز با فشاری سنگین برگزار شد و تمرین عصر از فشار نسبی کمتری برخوردار بود. در تمرین دیروز که روز آغازین تمرین‌های اصلی بازی با کویت بود، کارها به صورتی مشخص بین دایی و دستیارانش تقسیم شده بود.
کد خبر: ۱۶۵۰۸۹

 علاوه بر گرم کردن و کارهای کششی، تمرین‌های سرعتی و استقامتی با توپ توسط فیرات و همچنین مرور کارهای تاکتیکی انتقال رو به جلوی توپ از خطوط مختلف از جمله کارهایی بود که تیم ملی دیروز مرور کرد.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر بهزاد غلامپور، کار تخصصی خود را دنبال می‌کردند. عباس آقایی، تنها بازیکن مصدوم دعوت شده، جدا از دیگر بازیکنان همراه با پزشک تیم مشغول دو و تمرین‌های بدون توپ اختصاصی بود. ضمن این که محسن بنگر و امیرحسین صادقی نیز با مصدومیت‌هایی مواجه شدند که پس از مداوا توسط گروه پزشکی به زمین بازگشتند تا دلهره علی دایی از قلب خط دفاع قدری کم شود، چرا که با توجه به دعوت نشدن رحمان رضایی و خط خوردن هادی عقیلی، مصدومیت جدی بنگر و صادقی می‌تواند قلب خط دفاعی ایران را منحصر به یک مدافع (سیدجلال حسینی) کند.

عقیلی  خط خورد


علی دایی پس از تمرین جدی صبح دیروز تیم ملی گفت: اولویت حضور در ترکیب با کسانی است که تیم ملی را به باشگاهشان ترجیح دهند و برای همین هادی عقیلی از تیم ملی خط خورد.

دایی درباره احتمال جداسازی برخی از بازیکنان برای حضور در بازی‌های لیگ و جام حذفی گفت: هیچ بازیکنی تا پس از بازی با کویت از تیم ملی جدا نخواهد شد و ما آنان را در اختیار باشگاهشان قرار نمی‌دهیم، حتی بازیکنان استقلال که قرار است دوشنبه با راه‌آهن بازی کنند.

سرمربی تیم ملی به ایسنا گفت: تمام برنامه‌ها تدوین شده و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم. تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم اینها بهترین‌های ایرانند. شناخت کافی از تیم ملی کویت داریم و سعی می‌کنیم آنالیزمان را کامل کنیم. سعی می‌کنیم در بازی با بحرین، از تمامی نفرات استفاده کنیم تا همه بازیکنان صدمه نبینند و هم ترکیب نهایی را پیدا کنیم.

هادی عقیلی درباره جریان خط خوردنش این گونه توضیح داد: سرپرست تیم ملی با من تماس گرفته بود و عنوان کرد اگر در تمرینات حاضر نشوم، از فهرست خط می‌خورم؛ با این حال، به دلیل دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، ویه‌را سرمربی و مجموعه باشگاه اصرار زیادی بر ماندنم در اصفهان داشتند و اجازه خروج از تمرینات سپاهان را نداشتم. با وجود این، توافق شد که از یکشنبه در تمرینات تیم ملی حاضر شوم و حتی خودم برای ساعت 21 شنبه بلیت خریده بودم که متوجه خط خوردنم شدم.

 3 لژیونر امروز می‌آیند


علی کریمی، مسعود شجاعی و ایمان مبعلی از امروز به اردوی این تیم ملحق می‌شوند تا تیم ملی با شکل و شمایلی کامل‌تر مراحل آماده سازی خود را برای دیدار با کویت سپری کند.

هر 3 بازیکن شب گذشته در لیگ‌های قطر و امارات بازی کردند و پس از آن راهی تهران شدند. آخرین لژیونری که به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد، آندرانیک تیموریان است. هنوز زمان دقیق حضور بازیکن بولتون در تمرینات تیم ملی مشخص نیست.

تیم ملی چهارشنبه می‌پرد


کاروان تیم ملی فوتبال چهارشنبه شب با پرواز مستقیم از تهران به منامه می‌رود تا برای بازی تدارکاتی روز دوم فروردین مقابل بحرین آماده شود. با تصمیم کادر فنی در این سفر 25 بازیکن همراه تیم ملی خواهند بود. به این ترتیب غیر از وحید هاشمیان و هادی عقیلی، 3 ملی‌پوش دیگر طی یکی، دو روز آینده از اردوی تیم خط خواهند خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها