افراطیون جبهه دوم خرداد

با عدم اقبال عمومی مواجه شدند

گروه سیاسی: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: افراطیون جبهه دوم خرداد با عدم اقبال عمومی مواجه شدند؛ چرا که همچنان ناکارآمدی مجلس ششم و دولت گذشته در کارنامه این جریان سیاسی پیش‌روی مردم قرار دارد.
کد خبر: ۱۶۵۰۵۸
به گزارش فارس در این بیانیه ضمن تشکر از آحاد مردم برای حضور در انتخابات آمده است:‌ بررسی نتایج اولیه منتخبین ملت برای مجلس هشتم نشان می‌دهد که این مجلس نیز با حضور اکثریت جامع اصولگرایان تشکیل خواهد شد. بر همین اساس انتظار می‌رود این مجلس نیز در تداوم مجلس هفتم و بیش از این مجلس (مجلس هفتم) برنامه محوری، اعتدال و میانه‌روی، پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، کارآمدی، حاکمیت عقلانیت و خرد جمعی، پرسشگری و نظارت کارآمد و موثر، پایان دادن به آزمون و خطا در قانونگذاری، ایستادگی در مقابل قدرت‌های استکباری در عرصه بین‌المللی و... تاکید کند.در این بیانیه آمده است: پیروزی اصولگرایان، جهتگیری آرای مردم را نشان می‌دهد که هنوز اعتماد و اقبال بالایی به این جریان اصیل دارند و همچنان بر این باورند که نباید ارکان حاکمیت و در راس امور، مجلس در اختیار افرادی باشد که در طول 8 سال حاکمیت جبهه دوم خرداد، تنش‌آفرینی و تنش‌زایی را در دستور کار داشته و تلاش داشتند با هر ترفندی، کرسی‌های مجلس هشتم را نیز تصاحب کنند.

این بیانیه می‌افزاید: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد جبهه دوم خرداد، حداقل 1300 ناظر از سوی این جبهه در تهران بر صندوق‌های رای و صدها هزار نفر در شهرستان‌ها بر تمامی مراحل انتخابات نظارت داشته‌اند، از طرفی، بر اساس اخبار دریافتی، دولت نهم و شورای نگهبان با به‌کارگیری افراد آموزش‌دیده، توانست انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی برگزار کند. ولی با این‌که عرصه نظارت و... برای جبهه دوم خرداد حاکم بود، از هم‌اکنون خود را با «نه بزرگ» مردم مواجه می‌بینند و تلاش دارند با فضاسازی کاذب و شانتاژ خبری، شیرینی حضور گسترده مردم و پیروزی اصولگرایان را در کام مردم تلخ نمایند. مناسب است مسوولان وزارت کشور و شورای نگهبان با رسیدگی دقیق به شکایات و اطلاع‌رسانی بموقع، مانع از این نوع فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها