مجوز ساخت برای فیلم‌های آخر سال‌

گروه رسانه: در روزهای پایانی سال، معاونت سینمایی برای 4 فیلم سینمایی پروانه ساخت صادر کرد. غلامرضا رمضانی قرار است فیلم «همبازی» را به تهیه‌کنندگی حسن آقاکریمی مقابل دوربین ببرد. رمضانی تاکنون فیلم‌هایی چون «حیات» و «قفل‌ساز» را کارگردانی کرده است که هیچ کدام در سینماها اکران نشده‌اند و قرار است هر دو فیلم در ایام نوروز از تلویزیون پخش شوند. علیرضا رئیسیان هم تصمیم دارد فیلم «40 سالگی» را به تهیه‌کنندگی خودش کارگردانی کند.
کد خبر: ۱۶۵۰۴۶

رئیسیان فیلم پرونده هاوانا را در انتظار اکران در سینماها دارد. محسن محسنی‌نسب هم که از آخرین ساخته سینمایی او (شیرهای جوان) تاکنون حدود 10 سال می‌گذرد، دیروز پروانه ساخت فیلم آن سوی پرچین را گرفت. تاکنون هیچ‌کدام از این فیلم‌ها به مرحله پیش‌تولید نرسیده‌اند.

م«س«ع«ود ده‌ن«م«کی، دیروز در حالی پروانه ساخت فیلم «اخراجی‌های 2» را گرفت که پیش‌تولید این فیلم را از مدتی قبل شروع کرده است. شنیده‌ها حاکی است که این کارگردان برای شروع فیلم اخراجی‌های 2  با همکاری محمدرضا شریفی‌نیا در حال مذاکره با بازیگرانی است که در فیلم اخراجی‌ها بازی کرده‌اند. تاکنون حضور تورج منصوری به عنوان فیلمبردار با این فیلم قطعی شده است. اخراجی‌های 2 را حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها