دلبستگی نامشروع زن‌ همسرش را به کام مرگ کشاند

گروه حوادث: جسد مردی 28 ساله در بیدستان قزوین کشف و عاملان جنایت دستگیر شدند. به گزارش ایسنا در سیزدهم اسفند امسال در شهر صنعتی البرز، جسد مردی با دست و پای بسته در جاده‌ای فرعی و خاکی کشف شد که پس از انجام تحقیقات پلیس آگاهی شهر صنعتی البرز مشخص شد، وی به هویت چنگیز الف دارای 3فرزند، ساکن شهر صنعتی و کارگر یکی از شرکت‌های این شهر است.
کد خبر: ۱۶۴۳۱۸

پس از آغاز تحقیقات مشخص شد چنگیز  مقتول  ساعت 22شامگاه دوازدهم اسفند از منزل خارج شده و دیگر مراجعت نکرده است.

در ادامه پیگیری‌ها، ماموران پلیس آگاهی شهر صنعتی البرز به همسر مقتول به نام سین  الف 29 ساله که فیلمبردار مجالس بود، ظنین شدند و نامبرده را به آگاهی احضار کردند.

همسر مقتول در صحبت‌های خود به قتل همسرش با همدستی مردی به نام ب  ع 23 ساله، متاهل که همسایه آنها و دارای رابطه نامشروع با وی بوده است، اعتراف کرد و پس از بازجویی از مرد همسایه معلوم شد که وی با همکاری یکی از دوستان خود و همچنین یکی از اقوام خود، مرتکب قتل شده است.وی در اظهارات خویش انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را نارضایتی از ازدواج خود و علاقه‌مند شدن به همسر مقتول عنوان کرد.براساس اعترافات ب  ع، در شب وقوع قتل، چنگیز  مقتول  را به بهانه فیلمبرداری مراسمی از منزل خارج کرده و پس از توقف خودرو در یکی از مسیرهای فرعی به بهانه تمام شدن بنزین، وی را با طناب خفه کرده و جسد را در حالی که دست، پا و دهانش را بستند، در محل رها کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها