با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می شود

یادمان فاتحان بدر و خیبر، امروز در تبریز

مراسم بزرگداشت فاتحان بزرگ عملیات بدر و خیبر با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در تبریز برگزار می شود. لشکر 31عاشورا طی بیانیه ای به مناسبت سالگرد عملیات بدر و خیبر و ستارگان پرفروغ ایثار و شهادت ، اوج افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی را دفاع 8ساله و نبرد با متجاوزین بعثی در سالهای گذشته عنوان کرده و افزوده است : مردان و زنان با شور و شعور، حماسه جاویدانی را آفریدند که این ایثار و فداکاریها برای همیشه زینت صفحات زرین ایران سرافراز و سربلند است .
کد خبر: ۱۶۳۳۹۰

در این بیانیه آمده است : اسفندماه یادآور حماسه مردان بزرگ در عملیات های بدر و خیبر است عملیاتهایی که کلید فتح آنها دلیرمردی و جانبازی رزمندگان آذربایجان است و حقیقتا فرزندان آذربایجان دیار شهدای محراب و سرزمین عاشقان ولایت با حماسه آفرینی در عملیات های بدر و خیبر حماسه عاشورای حسینی را در خاک گلگون طلائیه تکرار ساختند و با ایثار جان خود، عشق و علاقه و محبت خود به سرور و سالار شهیدان را به نمایش گذاردند و لبیک گویان به ندای خمینی کبیر در طلائیه ، باکری ها، تجلایی ها و یاغچیان ها را فدای اسلام و قرآن کردند تا ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند شود.

در ادامه این بیانیه آمده است : خون سرخ لاله های سروقامت و فاتحان بدر و خیبر و سردار عاشورائیان سرلشگر شهید مهدی باکری ، ابهت جهانیان کفر را شکست و افتخار و سربلندی و اقتدار را تقدیم ملت ایران اسلامی کرد.

در این بیانیه ضمن تاکید بر بیعت با آرمان های شهدا افزوده شده است : در آستانه سالروز شهادت سرداران شهید آذربایجان ، بخصوص سردار شهید مهندس مهدی باکری و دو جانشین شهید لشگر عاشورا؛ حمید باکری و مرتضی یاغچیان و فاتح سوسنگرد و سردار بزرگ جبهه جنگ علی تجلایی و همه گلگون کفنان عملیات های بدر و خیبر با آرمان مسافران زخم خورده کربلا و امام شهیدان تجدید بیعت می کنیم.

شایان ذکر است ، مراسم یادبود شهادت سرداران لشکر 31عاشورا امروز با حضور فرمانده کل سپاه و مسوولان استان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در مسجد جامع تبریز برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها