علی دایی در نخستین نشست خبری:

نظم و انضباط را به تیم ملی بر‌می‌گردانم‌

گروه ورزش: علی دایی، سرمربی جدید تیم ملی برگرداندن نظم و انضباط را به تیم ملی اولویت کار خود دانست. دایی که این روزها مشغله کاری فراوانی دارد، خیلی سریع نخستین نشست مطبوعاتی‌اش را برگزار کرد و درباره تمرکز بر مسوولیت جدیدش گفت: همان‌طور که بعد از قبول سرمربیگری سایپا، دست از کارهای تجاری برداشتم، پس از پایان بازی‌های سایپا در لیگ قهرمانان، همه فکر و ذهنم را معطوف تیم ملی می‌کنم.
کد خبر: ۱۶۳۲۲۴

دایی  که ظاهرا هنور به فدراسیون جدید فوتبال اعتماد کافی پیدا نکرده است  گفت: به کفاشیان قول دادم به تعهداتم عمل کنم. امیدوارم فدراسیون هم به تعهداتش عمل کند.

دایی درباره فهرست تیم ملی و دعوت از بازیکنان گفت: هر کس برای بازی در تیم ملی مفید باشد او را دعوت می‌کنم. فرق نمی‌کند جوان جویای نام باشد یا بازیکن سی‌وهفت، هشت‌ساله. به هر حال نباید انتظار داشته باشم یکباره تیم تغییر چهره دهد. برای تغییر نسل به زمان نیاز داریم؛ حتی اگر علی دایی سر حال بود قطعا او را به تیم ملی دعوت می‌کردم.

دایی ملاک دعوت از لژیونرها را میزان آمادگی آنان اعلام کرد، نه صرفا حضورشان در مسابقات باشگاهی و راجع به وحید هاشمیان گفت: وحید دوست من است. اگر لازم باشد با او صحبت می‌کنم. تیم ملی مال کسانی است که با جان و دل بازی می‌کنند.

دایی درباره انتخاب دستیارانش گفت: انتخاب خودم کاملا غیرمنتظره بود.

من اکنون در موقعیتی قرار گرفته‌ام که به طور معمول یک مربی بعد از 10 سال تجربه قرار می‌گیرد. باید با دقت بالایی همکارانم را انتخاب کنم.
2 گزینه خارجی را که قبلا با آنها کار کرده‌ام و 2 دستیار ایرانی را مدنظر دارم؛ اما هنوز هیچ صحبتی با آنها نکرده‌ام.

دایی شرایط فنی آینده تیم ملی را به طور خلاصه چنین تشریح کرد: به بازی دفاعی فکر نمی‌کنم. علاقه من به بازی تهاجمی است. ما فوتبال تیمی بازی می‌کنیم. در صحبتی که با فدراسیون کرده‌ام، متوجه شدم می‌توانم چند نفر را به فهرست 51 نفره بازیکنان اضافه کنم که این کار را انجام خواهم داد. از آنجا که 7 ملی‌پوش تیم کویت هم در باشگاه الکویت این کشور حاضرند، بازی سایپا با الکویت، شناخت خوبی برای بازی تیم‌ ملی به من می‌دهد. اطمینان دارم می‌توانیم با موفقیت، کویت را پشت سر بگذاریم.

دایی دوشنبه لیست می‌دهد

 علی دایی، دوشنبه هفته آینده و پس از پایان بازی‌های هفته بیست و چهارم، اسامی تیم ملی را برای آغاز مرحله جدید اردو اعلام خواهد کرد. ملی‌پوشان از 21 اسفند زیر نظر دایی تمرین می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها