برنامه پنجم توسعه ، سال آینده به مجلس می رود

معاون پارلمانی و امور استان های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ، با بیان این که تدوین چارچوب ها و سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در گروه مربوط به آن در مرحله جمع بندی قرار دارد، گفت : تدوین این برنامه تا پایان سال 87در دولت نهایی و تقدیم مجلس می شود. قاسم حسینی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت تدوین برنامه پنجم ، گفت : براساس حکم رئیس جمهور، گروهی برای تدوین چارچوب ها و سیاست های کلی و شکل اصلی برنامه 5ساله پنجم تعیین شده اند.
کد خبر: ۱۶۲۶۷۸

وی افزود: در چارچوب این سیاست ها، گروه های کارشناسی نیز شکل گرفت که این گروه ها نیز باید کارهای کارشناسی برنامه پنجم را انجام دهند. وی با بیان این که گروه تشکیل شده برای تدوین برنامه پنجم در مرحله جمع بندی قرار دارد، تصریح کرد: نتیجه کار این گروه در اختیار گروه های کارشناسی قرار خواهد گرفت تا جزئیات را بررسی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: پس از این مرحله تنظیم برنامه پنجم آغاز می شود که تدوین این برنامه نیز تا پایان سال 87در دولت نهایی و تقدیم مجلس می شود.

رئیس جمهور در 15مهر امسال در دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا با تشکیل شورای عالی تدوین برنامه پنجم سازندگی کشور، سیاست های کلی و جزئیات این برنامه را پس از تایید رهبر معظم انقلاب و تصویب در دولت و مجلس شورای اسلامی برای ابتدای سال 1389آماده اجرا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها