قائم مقام دانشگاه پیام‌نور:

ثبت‌نام دوره‌های فراگیر از دوشنبه آغاز می‌شود

ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در مقطع کارشناسی از روز دوشنبه 13 اسفند ماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۲۴۰


دکتر ابوالحسنی قائم مقام دانشگاه پیام‌نور با اعلام این خبر به ایسنا ، افزود: ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  تا 25 اسفند ماه ادامه دارد.

وی همچنین گفت: ثبت‌نام دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد نیز از 26 اسفند ماه آغاز می شود و تا هشتم فروردین ادامه دارد.

به گفته قائم مقام دانشگاه پیام نور، ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه در مقطع دکترا نیز امسال به صورت فراگیر اصلاح شده از اواخر فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست دفترچه های ثبت نام را دریافت کنند و از طریق سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه با تصمیم شورای دکترای تخصصی دانشگاه، آزمون دوره دکترای تخصصی رشته‌های مختلف امسال به صورت فراگیر اصلاح شده برگزار می‌شود، گفت: طبق مصوبه هیات امنای دانشگاه، امسال هزینه ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دکترای به 95 هزار تومان کاهش یافت و داوطلبان در صورت تمایل برای شرکت در دوره‌های دانشپذیری باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنند.

دکتر ابوالحسنی هزینه ثبت‌نام مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر را 45 هزار تومان بیان کرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی در هفت هزار رشته محل و مقطع کارشناسی ارشد نیز در150 رشته محل انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی در تمامی رشته‌ها و در چهار گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و کشاورزی انجام می‌گیرد و تمامی رشته‌ها نیز به صورت چند بخشی و تجمیعی ارائه می‌شود.


معرفی موسسات مجاز فراگیر 

قائم مقام دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه مجوزی برای فعالیت موسسات آموزشی جهت برگزاری کلاسهای آموزشی دوره‌های فراگیر صادر نشده است، گفت: فعالیت این موسسات با استفاده از نام، ‌عنوان و آرم دانشگاه پیام‌نور غیر قانونی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور جهت فراهم کردن بسترهای آموزشی و ایجاد امنیت خاطر داوطلبان در حال مذاکره و تنظیم تفاهمنامه با موسسات معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم است و سعی می‌شود اسامی موسسات مجاز دانشپذیری دوره‌های فراگیر همزمان با ثبت‌نام این دوره‌ها اعلام شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها