انکار جنایت از سوی متهم به قتل

مردی که به اتهام قتل کارمند یکی از آموزشگاه های رایانه در کرج بازداشت شده است ، روز گذشته در ادامه تحقیقات قضایی ، قتل دختر جوان را انکار کرد.
کد خبر: ۱۶۱۴۹۲

 به گزارش خبرنگار جام جم ، عصر 24فروردین سال 84 یکی از اهالی بلوار امامزاده حسن (ع) کرج با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان قتل دختری جوان در یک آموزشگاه رایانه قرار داد.

 به دنبال این تماس ، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران همراه بازپرس زارع بیدکی ، کشیک ویژه قتل دادسرای کرج به محل حادثه عزیمت کردند و پس از بررسی محل حادثه آموزشگاه رایانه با جسد دختری 24ساله به نام سکینه مهین ترابی روبه رو شدند که با روسری و سیم رایانه به قتل رسیده و در حالی که پول و طلاهایش سرقت شده بود، جسدش در یکی از اتاق های آموزشگاه رها شده بود. در ادامه ، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و جستجو برای یافتن قاتل یا قاتلان آغاز شد.

ماموران در تحقیق از صاحب آموزشگاه پی بردند که مقتول از بهمن سال 83در این محل مشغول به کار بوده است و روز حادثه کارفرمایش برای شرکت در یک جلسه کاری بیرون از آموزشگاه رفته و بعد از ظهر هنگامی که مراجعه کرده متوجه جسد مقتول شده است .

ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی قضایی به مردی به نام علیرضا که در زیرپله آموزشگاه رایانه کفاشی داشت ، مشکوک شدند و او را به دفعات مورد بازجویی قرار دادند که سرانجام وی دچار تناقض گویی های متعددی شد و پس از سکوتی 34ماهه ، پنجم اسفند 86هنگامی که برای ادامه تحقیقات به شعبه 17بازپرسی دادسرای ناحیه 4کرج انتقال یافته بود، راز مرگ دختر جوان را فاش کرد و به بازپرس زارع بیدکی گفت : من قصد سرقت از محل حادثه را داشتم که مقتول متوجه من شد و به دنبال درگیری با وی ، او را با روسری و سیم به قتل رساندم و از ترس سکوت کردم ، اما اکنون دچار عذاب وجدان شده ام و حقیقت را می گویم .

متهم به قتل پس از 3ساعت تحقیقات قضایی از سوی بازپرس زارع بیدکی با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد، اما روز گذشته وقتی متهم به قتل به شعبه 17بازپرسی انتقال یافت ، جرم خود را قبول نکرد و عنوان کرد اعتراف دروغین او برای خلاصی از مرکز پلیس و زندان بوده و دچار هیچ عذاب وجدانی نشده است .

به دنبال اظهارات متناقض متهم ، وی روز گذشته با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان جنایی استان تهران قرار گرفت تا پس از تحقیقات تکمیلی ، برای بازسازی صحنه قتل ، وی به محل حادثه انتقال یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها