حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فراز و فرودها در سیاست داخلی ایران نشان بالندگی است . وی در گفتگو با شبکه العربیه با اشاره به این که مردم خود بهتر می توانند تشخیص دهند که کدام یک از جریان های سیاسی برای کشور فایده دارد، افزود: جامعه ما جامعه بسیار آزادی است که بالنده است و مسیر ما به سمت نقطه مطلوب ، یک حرکت قابل قبول و قابل دفاع است .
کد خبر: ۱۶۱۳۸۲

 وی در خصوص تهدیدها و تحریم های خارجی اظهار کرد: استقلال هزینه هایی دارد و در همه جای دنیا هیچ کس هیچ چیزی را مجانی به دست نمی آورد. حجت الاسلام سید حسن خمینی بحث استقلال سیاسی را از جمله اموری عنوان کرد که همه مردم نسبت به آن ایمان دارند و بابت آن هزینه می پردازند.

 وی همچنین درخصوص پرونده هسته ای ایران بیان کرد: وقتی آقای البرادعی در نامه خود به صورت رسمی فعالیت های غیر صلح آمیز ایران را نفی می کند، با ظن و گمان نمی توان یک ملت را از حقوق خودش محروم کرد.

نوه امام با اشاره به خصومت های تاریخی امریکا با ایران ، یادآور شد: ما واقعا به دنبال دشمنی نیستیم ، اما برای کسب دوستی خود نیز حاضر نیستیم عزتمان را زیر سوال ببریم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها