فارس: رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس که دیروز از همکاری خوب مجلس با آموزش و پرورش خبر داده بود، گفت: مجلس در بودجه سال 86 ، 230 میلیون دلار از اعتبار سال دوم قانون تخریب و نوسازی مدارس فرسوده کشور را نداد.
کد خبر: ۱۵۶۲۸۶

حبیب الله بوربور افزود: وقتی به نمایندگان مجلس می گوییم که چرا این اقدام انجام شده است ، می گویند اختیار داریم . اگر این گونه است ، از ما مسوولیت نخواهند.بوربور اظهار کرد: ما براساس آنچه در اختیارمان قرار گیرد، اقدام خواهیم کرد اما متاسفانه مجلس به آنچه که وعده کرده بود، وفا نمی کند.
وی گفت: از اعتبار سال اول تخریب و نوسازی ، 27 هزار اتاق کلاس (دفتر مدرسه ، کتابخانه ، دفتر مدیر و آبدارخانه) و 13 هزار کلاس فرسوده نوسازی شد.
معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اعتبار سال اول از قانون برداشت 4 میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی برای مقاوم سازی مدارس فرسوده ، 609 میلیون دلار بود که 2100 مدرسه تخریب و نوسازی شد، ضمن این که مطالعه مقاوم سازی 1101 مدرسه نیز انجام شد.
وی افزود: از اعتبار امسال قانون مقاوم سازی مدارس فرسوده نیز بیش از 20 هزار کلاس فرسوده و بیش از 38 هزار اتاق کلاس فرسوده در قالب 3 هزار مدرسه تخریب و نوسازی می شود. خبرگزاری ها دیروز از قول حبیب الله بوربور خبر دادند که همکاری مجلس با آموزش و پرورش بسیار خوب است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها