نائب رئیس فدارسیون هندبال کشور از موافقت کنفدراسیون هندبال آسیا برای برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۲۲۳

جلال کوزهگر امروز در حاشیه مراسم نخستین سالگرد سرمربی سابق تیم های ملی در آمل( ولادمیر سروری) در جمع خبرنگاران افزود: فدارسیون هندبال کشورمان پیش از این آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات در کشورمان اعلام کرده بود.
وی زمان برگزاری این مسابقات را 27 بهمن ماه تا 5 اسفندماه امسال بیان کرد و اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس ، کوزه گر از حضور تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، کویت، قطر، امارات و بحرین در دو گروه 4 تیم خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با عنوان مسابقات سهمیه انتخابی جام جهانی نیز محسوب می شود که سه تیم از آسیا به این مسابقات اعزام خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساخت سالن های ویژه هندبال گفت: تا پایان امسال عملیات اجرایی 10 سالن ویژه هندبال در 10 استان کشور آغاز می شود.
نائب رئیس فدراسیون هندبال سهم مازندران در پایان از این پروژه ها را یک سالن اعلام و خاطر نشان کرد: کمیته پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در ورزش هندبال در این فدارسیون تشکیل شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها