زن آشنا نقشه ربودن صاحب مغازه را کشید

زنی که با همدستی یک نفر اقدام به ربودن صاحب یک مغازه کرده بود، از سوی ماموران کلانتری 113 بازار دستگیر شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۹۴

پسر جوانی با مراجعه به کلانتری 113 و ارائه شکایتی عنوان کرد؛ پدرم که صاحب یک مغازه دوربین فروشی است ، پس از ترک مغازه به خانه مراجعه نکرده و در حالی که در جستجوی او بودیم ، در یک تماس مشکوک با منزل عنوان کرد، مبلغ 20 میلیون تومان پول تهیه کنیم و به آدرس سه راه آذری ببریم و تحویل زنی که مشخصات او را در اختیارمان قرار داد، بدهیم. شاکی افزود: احتمال دارد که پدرمان قربانی یک اخاذی شده باشد.
به دنبال این شکایت ، سرهنگ خان محمدی رئیس کلانتری 113 ، یک تیم ویژه از ماموران را مسوول پیگیری این شکایت کرد و پس از بررسی مقدماتی و آموزش مناسب به جوان شاکی ، وی در سه راه آذری حضور پیدا کرد و هنگامی که زن جوان برای دریافت پول مراجعه کرد، از سوی ماموران دستگیر شد.

آدم ربایی

این زن در تحقیقات مقدماتی عنوان کرد: به دلیل آشنایی با صاحب دوربین فروشی و شناختی که از او داشتم ، نقشه ربودن او را طراحی کرده و با کشاندن این فرد به اسلامشهر او را به اتفاق 3 نفر ربودیم و در خانه زندانی کردیم تا از خانواده اش 20 میلیون تومان دریافت کنیم.
به دنبال این اعترافات ، ماموران موضوع را به سالارکیا، معاون دادستان گزارش کردند و به همراه معاون دادستان و رئیس کلانتری با عزیمت به اسلامشهر، خانه ای که مرد ربوده شده در آنجا نگهداری می شد، محاصره کردند و در اقدامی ضربتی با ورود به محل ، مرد گروگان آزاد و مرد متهمی که وظیفه نگهداری از او را به عهده داشت ، دستگیر شد.
سرهنگ خان محمدی ، رئیس کلانتری 113 بازار به خبرنگار ما گفت: پس از بررسی سوابق مرد متهم به نام قربانعلی ، معلوم شد وی یک مجرم سابقه دار است که تاکنون به اتهام حمل سلاح ، مواد مخدر، نزاع و غیره در زندان تحمل کیفر می کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها