پزشکیان:

قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم

رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها تأکید کرد.
رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۵۵۷۱۰۳

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

رئیس جمهور کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشبرد روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که دو کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها باشند.

 

پزشکیان با دعوت از رئیس جمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقمند به میزبانی از شما در تهران هستیم.

 

آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار روابط دو کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوند‌های مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.

 

رئیس جمهور پاکستان همچنین از مقاومت بی‌بدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشور‌های اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها