به گزارش جام جم آنلاین، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، در یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روندهای جاری دیپلماتیک به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.
در این گفتوگو، وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ابعاد مختلف وضعیت کنونی منطقه، بهویژه تحولات مربوط به آتشبس همتای سعودی خود را در جریان آخرین تلاشها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در راستای پایان دادن به جنگ و کاهش تنشها قرار داد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند