به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه، در ادامه موج ممتد، ادامه دار و کابوس وار نود عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک " یا من هو شدید العقاب " با سامانههای برد بلند و میانبرد، سوخت جامد و مایع و پهپادهای حیرت انگیز انهدامی و تقدیم به همه خانوادههای محترم ایران زمین و در پاسخ به جنایتهای ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا در ترور و حمله به شهرهای میهن اسلامی، نقاطی در پایگاههای هوایی «تل نوف، پالماخیم، بن گورین» و مراکز تجمع نیروهای نظامی در «تلآویو، حیفا، ایلات، نقب و بئرالسبع» به همراه پایگاههای ارتش آمریکا در «احمد الجابر» و «علی السالم» و «الخرج» با موشکهای بالستیک سنگین و پهپادهای تهاجمی مورد هدف و انهدام قرار گرفتند.
سامانه رادار هشدار سریع در پایگاه الظَفره امارات نیز مورد اصابت دقیق و انهدام کامل قرار گرفت.
شب گذشته شب کابوس واری برای نیروی هوایی ارتشهای تروریستی آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی بود.
انهدام زیرساختهای جنایت و ترور در منطقه با قدرت ادامه دارد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند