به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العهد، مردم آلمان با برگزاری تجمع اعتراضی در برلین، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کردند.
تظاهرات کنندگان همچنین خواستار توقف ارسال سلاح از سوی دولت آلمان برای رژیم صهیونیستی شدند.
تظاهرکنندگان که پرچم های ایران، فلسطین و لبنان را در دست داشتند جنایات واشنگتن و تلآویو در منطقه و حمله به اماکن مسکونی و غیرنظامیان را مغایر حقوق بشردوستانه اعلام کردند.
معترضان آلمانی خواستار توقف جنگ تحمیلی علیه ایران و احترام به قوانین بین المللی برای حفاظت از غیرنظامیان شدند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند