نشان «وجدان» کودکان زنجانی امسال به کارمند امانتدار شرکت پست در تهران هدیه خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۴۵۲۵

چندی پیش یکی از کارمندان اداره کل تجزیه و مبادلات شرکت پست هنگام ثبت پاکت های وارده متوجه شد 212 فقره چک حامل به ارزش 18 میلیارد ریال در یک پاکت که بسته پستی آن باز شده بود، قرار داده شده است.
مصطفی حدیدی ، کارمند شرکت پست با مشاهده این میزان چک که در میان مرسولات پستی پراکنده شده بود آنها را جمع آوری کرد و با گزارش به مدیرکل اداره تجزیه و مبادلات ، چک های فوق به صاحبش تحویل داده شد.
مسعود کمال آبادی فراهانی ، مدیرکل اداره تجزیه و مبادلات با اشاره به این موضوع گفت: امانتداری و احترام به مردم سرمایه پایا در شرکت پست محسوب می شود. پس از پیدا شدن این میزان چک ، صاحب آن به اداره دعوت و طی صورتجلسه ای چک ها به وی تحویل شد. کمال آبادی افزود: پس از تقدیر از این کارمند شریف و امانتدار، باخبر شدیم کودکان زنجانی به همت کانون «تابش داد» در یک اقدام نمادین کارمند شرکت را به عنوان کارمند باوجدان سال انتخاب کرده اند و قرار است نشان وجدان کودکان زنجانی امسال به کارمند این اداره اهدا شود.
مدیرکل اداره تجزیه و مبادلات افزود: نشان وجدان یک اثر نفیس ملیله کاری شده و ساخته دست استادان ملیله کار زنجانی است که مشتمل بر لفظ جلاله الله و اسامی مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و علی (ع) است که از یکی از کتیبه های مشهور گنبد سلطانیه اقتباس شده است.
کمال آبادی تصریح کرد: این نشان تاکنون 2 بار و با انتخاب کودکان به مجری و مهندس ناظر ساختمان های مقاوم در برابر زلزله اهدا شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها