۱۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد

لاله اشرفی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان: هم‌زمان با بارش نزولات جوی، شهروندان و کاربران جاده‌ای با هدف اطلاع از وضعیت راه‌ها، شرایط تردد، انسدادها و دریافت هشدارهای ترافیکی، در مجموع طی دو روز بارندگی ۱۶۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار کردند.
کد خبر: ۱۵۳۵۳۱۹

۱۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در استان

 
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت یک‌هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در روز بارندگی خبر داد و گفت: این تماس‌ها در دو شیفت بارندگی از سوی هم‌استانی‌ها برقرار شده است.
 
لاله اشرفی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم‌زمان با بارش نزولات جوی، شهروندان و کاربران جاده‌ای با هدف اطلاع از وضعیت راه‌ها، شرایط تردد، انسدادها و دریافت هشدارهای ترافیکی، در مجموع طی دو روز بارندگی ۱۶۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار کردند.
 
وی افزود: این تماس‌ها در دو شیفت بارندگی ثبت شده و کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی سوالات و درخواست‌های مردمی بوده‌اند.
 
اشرفی با تاکید بر نقش سامانه ۱۴۱ در افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، از رانندگان خواست پیش از آغاز سفر و در حین تردد، آخرین وضعیت راه‌ها را از طریق این سامانه دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها