فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دوره جدید آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور از دی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۵۲۰۵۵

علی رضا علی احمدی با اشاره به این که در دور جدید آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور تغییرات زیادی وجود دارد، گفت: برنامه های بیش از نیمی از رشته های دانشگاه پیام نور چند بخشی می شود. وی با تاکید بر این که هیچ موسسه و مرکز آموزشی آزاد از دانشگاه پیام نور و وزارت علوم مجوز برگزاری دوره های آموزشی فراگیر را ندارد، افزود: به داوطلبان دوره فراگیر دانشگاه پیام نور توصیه می شود که به کلاس های آموزشی مراکز آزاد اعتماد نکنند.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار کرد: هرچند برنامه های بیش از نیمی از رشته های دانشگاه پیام نور در دوره جدید چند بخشی می شود، اما برنامه های آموزشگاه ها و موسسات آزاد با همان سیستم قدیم پیش می روند؛ به همین دلیل به دانشجویان توصیه می شود که در این کلاس ها ثبت نام نکنند.
وی همچنین درباره میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دوره های فراگیر، پیشرفت تحصیلی بهتری نسبت به دانشجویان سراسری دارند. علی احمدی با اشاره به این که متوسط معدل دانشجویان فراگیر که در مقطع ارشد پذیرفته می شوند 1.5 تا 2 نمره از بقیه دانشگاه ها پائین تر است ، اظهار کرد: درصد قبولی دانشجویان پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه ای بیشتر است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها