به گزارش جام جم به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان ، بمناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر خم جشن غدیر همراه با ایستگاه خوشنویسی باهمکاری واحد فرهنگی و روابط عمومی در بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد.
در این ایستگاه خوشنویسی تابلوهای مزین به شعر و نام علی علیهالسلام به نمازگزاران اهدا شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند