به گزارش جامجمآنلاین از ایرنا، وحید بهفر در این باره افزود: از ابتدای راهاندازی سامانه ١٩٤ تلاش ما بر آن بوده تا خدمات ارائه شده شرکت گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به مشترکین گاز در حوزههای مختلف عرضه شود.
وی با بیان اینکه واحد مکانیزه امداد گاز به مثابه نمایهای کلی از شرکت است که بیشترین ارتباط را با مشترکین دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد تماسها با مرکز امداد بالغ بر ١٠٣ هزار و٩٩٧ بوده است که از این تعداد ٢٠٧هزار و ٧٣ تماس منجر به عملیات امدادی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: اهم مشکلات مشترکین در درجه اول مربوط به قطع گاز و در درجه دوم نشت گاز بوده، خواستار احتیاط مضاعف شهروندان و چک نمودن مرتب دودکشها با فرا رسیدن فصول سرد سال شد؛ کوچکترین اهمال به بزرگترین پیامد زندگی مشترکین خواهد انجامید.
او امداد گاز را یکی از حساسترین شغلهای موجود در شرکت عنوان کرد و گفت: گروههای امداد گاز در طول شبانهروز موظف به رفع معایب جزئی ایستگاههای تقلیلفشار و شبکههای گازرسانی از نظر قطعی گاز، نشتی گاز و ایمنسازی محیط گازدار و تداوم گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی هستند.
وی میانگین زمان رسیدن جهت انجام عملیات فرمهای امدادی اضطراری مانند آتش سوزی، انفجار و گازگرفتگی را کمتر از هفت دقیقه اعلام کرد و گفت: البته میانگین زمان انجام عملیات و خدماترسانی مرکز امداد به همشهریان ۴۲ دقیقه است و تمامی واحدهای امدادی استان تحت سامانه یادشده به صورت متمرکز در خدمترسانی مستمر به مردم تلاش میکنند تا خدمات گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به هم استانیها عرضه شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم