نمایندگان رشت و لاهیجان در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری پرداخت های میلیاردی به بازیکنان فوتبال از جیب مردم شدند.
کد خبر: ۶۶۲۳۴۴
پیگیری پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان فوتبال

در جلسه امروز یکشنبه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور از تریبون هیات رئیسه قرائت شد براین اساس ندیمی و تامینی نمایندگان لاهیجان و رشت در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان فوتبال از جیب مردم شدند.

همچنین تامینی نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش از عدم توجه به پرداخت معوقات فرهنگیان انتقاد کرد.

پنج نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از دیدار با افرادی که در راه اندازی فتنه نقش داشته اند، تاکید کردند.

کارخانه ای نماینده همدان در تذکری به رئیس جمهور خواستار اتخاذ تدابیر ویژه ای برای سامانه دریافت یارانه شد.

اربابی و کاشانی نمایندگان زاهدان در تذکری به رئیس جمهور از علت عدم تشکر وزیر کشور از نمایندگان اهل سنت در آزادی مرزبانان انتقاد کردند.

قاضی پور، محجوب، جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در اجرای قانون سازمان خصوصی سازی شدند.

نجف نژاد نماینده بابلسر در تذکری به وزیر علوم تحقیقات و فناوری بر رعایت قانون و عدالت در عزل و نصب‌های این وزارتخانه تاکید کرد.

نمایندگان استان همدان در تذکری به وزیر کشور خواستار پاسخگویی به مردم و پیگیری عوامل سیاسی و اجرایی جهت فراهم کردن شرایط سخنرانی یک عضو فتنه‌گر در این استان شدند.

کوچکی نژاد نماینده رشت در تذکری به رئیس جمهور از اخراج 40 نفر از نیروهای جهاد دانشگاهی انتقاد کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها