استخدام کار‌آگاه خصوصی برای آدمربایی

دوبرادر با ادعای این‌که ازمردی سکه میلیاردی طلب دارند او را به کمک یک کار‌آگاه خصوصی ربودند و درشش ساعت گروگانگیری از آن مرد۳۰میلیاردتومان چک اخاذی کردند.
دوبرادر با ادعای این‌که ازمردی سکه میلیاردی طلب دارند او را به کمک یک کار‌آگاه خصوصی ربودند و درشش ساعت گروگانگیری از آن مرد۳۰میلیاردتومان چک اخاذی کردند.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۲۱
 
به گزارش خبرنگارجام‌جم، اوایل مهر امسال مردی باحضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه آدم ربا شکایت کرد. در ادامه با ارسال پرونده به پلیس آگاهی تهران شاکی دراظهاراتش گفت‌:ساعت ۱۱صبح از خانه‌ام در غرب تهران بیرون آمدم. در خیابان یک پژو ۲۰۶ مقابلم توقف کرد و سه مرد که سرنشینان آن بودند پیاده شدند و به سمت من حمله‌ور شدند. کتکم زدند و با انداختن در خودرو مرا ربودند. شش ساعت گروگان آنها بودم و مرا به ماهدشت کرج بردند. بعد پنج فقره چک معادل ۳۰ میلیارد تومان به زور از من گرفتند و در جاده رهایم کردند. چهره دو نفرشان به دو برادری شبیه بود که سال‌ها قبل با آنها مراوده مالی داشتم. 
تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا این‌که بعد از یک ماه از ماجرا چند روز پیش یکی از متهمان به نام فرید در جنوب تهران بازداشت شد و در اظهاراتش گفت‌: عاشق این بودم که کارآگاه خصوصی شوم.اگر فردی گم می‌شد یا نیاز به کمکم داشت به‌عنوان کارآگاه وارد می‌شدم، کمک می‌کردم و دستمزد می‌گرفتم. در اینستاگرام خودم را کارآگاه خصوصی معرفی کرده بودم و فعالیت داشتم.
دو طراح اصلی آدم ربایی از دوستان قدیمی‌ام بودند که بعد ازسال‌ها در اینستاگرام مرایافتند. باورشان شده بودکار‌آگاه خصوصی هستم. بامن ملاقات کردندوگفتند دراثر اختلاف مالی بامردی ازاو میلیاردی طلب دارند.قراربود۳۰۰ میلیون تومان به من دستمزد بدهند. بعد از جست‌و‌جو دراینستاگرام آن مرد را یافتم و خانه‌‌اش راشناسایی کردم. آن روز با آن دو مردمقابل خانه ‌فردمورد نظر رفتیم.درخیابان منتظر تاکسی بودکه باآنها از خودرو پیاده شدیم وسراغش رفتیم.به شدت کتکش زدیم وبعد باانداختن او به خودرو به سمت کرج بردیم. همدستانم چک‌ها را از اوگرفتند وبعد رهایش کردند ورفتند.سرم کلاه گذاشتند ودستمزد مرا هم نپرداختند. 
با اعتراف او، آن دو مرد نیز بازداشت شدند. شهاب یکی از متهمان دراظهاراتش گفت‌: شاکی زمانی در زمینه خرید و فروش ملک و زمین فعالیت داشت. پنج سال قبل ازمن و برادرم ۱۷۵سکه قرض گرفت که آن زمان۷۰۰ میلیون تومان می‌شد.در برابر آن قرار شد زمینی در کرج را برای ضمانت بدهد که زمین را فروخت و بعد ناپدید شد. مدتی خارج بود و به تازگی بازگشته است.فهمیدیم او در تهران است. با رصد در اینستاگرام یک کار‌آگاه خصوصی یافتیم. تلفنی با او حرف زدیم و در بوستانی قرار ملاقات گذاشتیم. او قبول کرد و قرار شد ۳۰۰ میلیون تومان دستمزد بگیرد. بعد از یک هفته آن مرد رد او را یافت. آن روز هم با کمک همان کار‌آگاه خصوصی مرد بدهکار را ربودیم و به کرج منتقل کردیم. پنج فقره چک معادل ۳۰ میلیارد تومان بابت طلبمان از او گرفتیم و بعد رهایش کردیم. روز بعد در بانک فهمیدیم حسابش خالی است. به او زنگ زدیم که حسابت را پر کن در غیر این صورت دوباره اقدام به آدمربایی می‌کنیم که مدعی شد خودش قربانی کلاهبرداری شده و پولی ندارد. 
این در حالی بود که شاکی پرونده همچنان مدعی بود که این افراد به قصد اخاذی او را ربودند و سکه‌ای به آنها بدهکار نیست. 
عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت: متهمان این آدمربایی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها