در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

آمادگی بالای پدافند عملیات دشمن را خنثی‌ کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی بالای پدافند ما اقدامات رژیم صهیونیستی را خنثی کرد، گفت: قطعا در زمان و مکان مناسب به این اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی بالای پدافند ما اقدامات رژیم صهیونیستی را خنثی کرد، گفت: قطعا در زمان و مکان مناسب به این اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب خواهیم داد.
کد خبر: ۱۴۷۸۸۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اسماعیل کوثری درباره اقدام اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان یادآور شد: اسرائیل این جرثومه فساد به فرماندهی آمریکای خبیث و جنایتکار به دنبال این بودند تا بتوانند به جمهوری اسلامی ایران آسیب برسانند. اما به لطف خداوند آن‌ها با آمادگی بسیار بالای پدافند ما روبرو شدند.

 

وی تاکید کرد: آمادگی، هوشمندی و هوشیاری پدافند جمهوری اسلامی ایران بسیاری از اقدامات آن‌ها را خنثی کرد.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در نتیجه عملیات رژیم صهیونیستی سر و صدا‌هایی در شهر‌هایی مانند تهران و ایلام شنیده شد. اما در اصل باید گفت که فعالیت پدافند‌های جمهوری اسلامی ایران سبب شد ما این اتفاق را با کمترین میزان خسارت پشت سر بگذاریم.

 

‌کوثری درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی نیز عنوان کرد: قطعا در برنامه جمهوری اسلامی ایران هست که به موقع ضربه مهلکی بر پیکر‌ه این جرثومه فساد وارد کند. در واقع ما در مکان و زمانی که خود صلاح بدانیم به این اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد.

 

وی درباره عملیات روانی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به ۲۰ نقطه در جمهوری اسلامی ایران نیز بیان کرد: رژیم صهیونیستی قصد داشت به اهداف زیادی در کشورمان آسیب برساند، اما به دلیل پدافند مناسب ما در این اقدام ناکام ماند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همزمان با پیشرفت در حوزه موشک در حوزه پدافند‌های ضدهوایی نیز پیشرفت داشته است.

 

کوثری خاطرنشان کرد: در واقع تاکنون لازم نبوده که توانایی پدافند جمهوری اسلامی ایران به این وسعت نشان داده شود. اما در اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در عمل نشان داده شد که پدافند ما بسیار موفق عمل می‌کند و به همین دلیل توطئه و عملیات آن‌ها خنثی شد.

 

 وی با اشاره به شهادت دو نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خداوند روح این شهدا را با امام حسین (ع) محشور کند. در این بین، اما باید یادآور شد که در چنین شرایطی و در حوزه فعالیت پدافند چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها