ببینید | حمله تروریستی به واحد گشت فراجا در منطقه گوهرکوه خاش

گروهی از تروریست ها به یک خودروی واحد گشتی فراجا در منطقه گوهرکوه از توابع شهرستان خاش حمله کرده و به سمت آن تیراندازی کردند.
گروهی از تروریست ها به یک خودروی واحد گشتی فراجا در منطقه گوهرکوه از توابع شهرستان خاش حمله کرده و به سمت آن تیراندازی کردند.
کد خبر: ۱۴۷۸۸۲۴

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی رسانی پلیس سیستان و بلوچستان؛ یک خودرو واحد گشتی فراجا در حال تردد در محور مواصلاتی در گوهرکوه بوده که توسط افراد مسلح ناشناس مورد هدف تیراندازی قرار گرفته است. 

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

فداحسین مالکی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس  گفت: لحظاتی قبل به واحد گشت فراجا در منطقه کوهرکوه خاش حمله شد. این حمله تروریستی در خاش موضوعی مجزا از حمله دیشب اسرائیل است، البته به طور کلی راهبرد رژیم صهیونیستی همواره حمایت و تحریک گروهک‌های تروریستی برای ایجاد ناامنی در خاک ایران بوده است. 
 
وی ادامه داد: ما نیز از گذشته در دیدار دیپلماتیک با هیأت‌های پاکستانی موضوعات امنیتی را بررسی کرده‌ایم؛ و مقرر شده بود که دولت پاکستان تدابیری بیندیشد تا گروهک‌های تروریستی از مبدأ خاک پاکستان ناامنی برای ایران به وجود نیاورند. بنابراین، دولت پاکستان باید نسبت به حمله تروریستی اخیر پاسخگو باشد، اما به طور کلی نباید این مسئله را با حمله رژیم صهیونیستی خلط کرد. 
 
 نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: حادثه تروریستی اخیر در گوهرکوه خاش در دست بررسی قرار دارد تا مطلع شویم انگیزه این اقدام چه بوده؟ و بعد آن را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 0
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها