کمیته‌های مقاومت و جنبش مجاهدان تاکید کردند:

عملیات اشدود واکنش طبیعی نسبت به جنایت‌های اشغالگران است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

عملیات اشدود نشانگر توانایی مقاومت در ضربه‌زدن به دشمن است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی اشدود را نشان‌دهنده توانایی مقاومت در واردآوردن ضربات پردرد بر پیکره رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی اشدود را نشان‌دهنده توانایی مقاومت در واردآوردن ضربات پردرد بر پیکره رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۱۴۷۷۴۰۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به عملیات ضدصهیونیستی امروز در شهرک صهیونیست‌نشین «اشدود» واکنش نشان داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: عملیات دلاورانه و منحصر به فرد اشدود واکنشی طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مقاوم و استوار ماست.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه اشدود و عملیات‌های پیش و پس آن در قلب رژیم دشمن، نشان‌دهنده آمادگی همیشگی مقاومت و توانایی آن در واردآوردن ضربات دردناک به این رژیم است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم در بیانیه‌ای دیگر ضمن استقبال از این عملیات ضد صهیونیستی اعلام کرد: انتخاب محل عملیات در دل شهر اشدود یک اقدام منحصر به فرد است و توانایی مقاومت برای طرح‌ریزی، اجرا و ضربه‌زدن به سرویس‌های امنیتی «اسرائیل» را منعکس می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر در پی وقوع تیراندازی‌های متعدد در شهرک صهیونیست‌نشین اشدود در سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی از هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۵ تن دیگر در این رخ‌داد خبر دادند.

همچنین منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مجری این عملیات ضدصهیونیستی از اهالی جبالیا در شمال نوار غزه بوده است؛ این موضوع به منزله ضربه‌ای بزرگ به رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید و پرسش‌های زیادی را در خصوص چگونگی رسیدن این مبارز فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی در محافل صهیونیستی برانگیخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها