حمله موشکی گردان‌های قدس به سرزمین‌های اشغالی

گردان‌ های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که سرزمین‌های اشغالی را موشک‌باران کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۶۵۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، گردان‌ های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به سرزمین‌ های اشغالی خبر داد.

گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «نتیو هعسراه» واقع در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نتیو هعسراه» و «ید مردخان» واقع در اطراف نوار غزه خبر دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز از حمله جدید خود به نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بمب ضدنفر رعدی را روی گروهی از نظامیان صهیونیست در اطراف تقاطع الصفطاوی واقع در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه منفجر کرده‌اند.

قسام تصریح کرد که این نظامیان صهیونیست تلاش داشتند یک خانه را در اطراف تقاطع الصفطاوی بمب‌گذاری کنند و یک ربات بمب‌گذاری شده را به راه بیاندازند که از سوی مبارزان قسام هدف قرار گرفتند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام پس از رسیدن نیروهای امداد به محل انجام این عملیات یک تانک «مرکاوای ۴» ارتش رژیم صهیونیستی نیز از سوی مبارزان قسام با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها