مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد:

آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای فصل سرما

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از آمادگی این سازمان برای امدادرسانی در حوادث مختلف همزمان با فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۵۸

جام جم آنلاین؛محمدباقر محمدی؛ اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همزمان با فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بارش باران آمادگی دارد در صورت بروز حوادث مختلف امدادرسانی لازم را داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: همه شعب شهرستانی و پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل قرار دارند و امدادگران این جمعیت همواره جزو اولین گروه‌هایی هستند که در صحنه وقوع حوادث حضور پیدا می‌کنند و نسبت به امدادرسانی به مصدومان اقدام می‌کنند.

محمدی با اشاره به رصد مستمر وضعیت آب و هوایی در مناطق مختلف استان کرمانشاه، تأکید کرد: در صورت صدور هشدار هواشناسی در هر سطحی، آمادگی کامل برای بسیج همه امکانات و نیروی انسانی جهت مقابله با حوادث احتمالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ حوادث است، بیان کرد: مردم می‌توانند گزارش حوادث مختلف را با شماره تلفن ۱۱۲ برای درخواست امدادرسانی در میان بگذارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به تغییرات شرایط آب و هوایی از همه کوهنوردان تقاضا داریم حتماً هنگام صعود به ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش حوادث کوهستان در استان کرمانشاه باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه یکی از استان‌های حادثه‌خیز در زمینه حوادث کوهستانی است و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما از کوهنوردان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقاضا داریم در صورت ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: تیم واکنش سریع و امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارد تا در صورت وقوع حوادث نسبت به انجام فرآیند امداد و نجات اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها