آژیر خطر در ۸۴ شهرک نشین صهیونیستی به صدا درآمد

آژیرهای خطر در ۸۴ شهرک صهیونیستی یکشنبه شب به صدا درآمده است.
کد خبر: ۱۴۷۴۸۹۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، این آژیر خطر در شهرک های «شلومی در نزدیکی مرزهای لبنان تا نهاریا و حیفا به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره مدعی شد که نیروهای هوایی این رژیم موفق شده که یک موشک که از خاک لبنان شلیک شده بود، رهگیری کند.
 
برخی رسانه های دیگر صهیونیستی نیز گزارش دادند که این موشک یک موشک زمین به زمین بوده که به سوی حیفا شلیک شده بود.
 
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که جبهه داخلی تدابیر در حیفا و الکرمل را کاهش داده و می توان فعالیت های آموزشی را در نزدیکی پناهگاه ها انجام داد.
 
ساعتی پیش نیز رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری پهپاد شلیک شده به سمت ایلات شد.
روزنامه اسرائیلی "یسرائیل هیوم" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک پهپاد را که به سمت ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده بود، با شلیک موشک از یک کشتی جنگی بر فراز دریای سرخ رهگیری و ساقط کرده و آژیر خطر هم در شهر ایلات به صدا درنیامده است.
 
رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: این کشتی متعلق به نیروهای هوایی این رژیم امروز برای سومین بار چندین فروند پهپاد شلیک شده از عراق و لبنان را خنثی کرده است.
 
مناطق مختلف رژیم صهیونیستی به دنبال شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و حملات انتقام جویانه حزب الله و دیگر گروه های محور مقاومت در آماده باش کامل به سر می برند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.
 
حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه و امروز نیز ادامه یافت.
 
در پی این حملات، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.
 
صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.
 
منبع : ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها