راهپیمایی جمعه‌ های خشم در سراسر کشور برگزار می‌شود
قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب‌ الله لبنان

راهپیمایی جمعه‌ های خشم در سراسر کشور برگزار می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی هر جا وارد شد، موازنه قدرت را برهم زد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز ایران به‌عنوان یک نظام معتبر در دستگاه جهانی صاحب نقش است، قدرت ایمان مردم باعث شکست دشمن است و هر کجا انقلاب وارد شد موازنه قدرت دشمن را برهم زد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز ایران به‌عنوان یک نظام معتبر در دستگاه جهانی صاحب نقش است، قدرت ایمان مردم باعث شکست دشمن است و هر کجا انقلاب وارد شد موازنه قدرت دشمن را برهم زد.
کد خبر: ۱۴۷۴۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر سلامی شامگاه پنحشنبه در دومین اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان فسا با حضور خانواده معزز شهدا و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی، روحانیون معظم، علما، و مردم ولایت‌مدار شهرستان فسا در تاریخ پنجم مهرماه ۱۴۰۳ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان فسا با اشاره به قدرت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به قدرت مرم اظهار کرد: امروز ایران به‌عنوان یک نظام معتبر در دستگاه جهانی صاحب نقش است، قدرت ایمان مردم باعث شکست دشمن است، قدرت ایمان، تحریم را شکست، انزوا را شکست، جنگ روانی و رسانه‌ای را با شکست مواجه کرد، هر کجا انقلاب وارد شد موازنه دشمن را برهم زد.

وی با اشاره به قدرت ایمان مردم غزه تصریح کرد: مردم شگفت انگیز غزه نشان دادند وقتی دشمن با همه ابزار‌های پیشرفته خود به جنگ یک ملت بی‌دفاع، اما باایمان در یک باریکه تحریم شده می‌رود با شکست مواجه می‌شود و کشتن کودکان را به‌عنوان نشانه‌ای از پیروزی خود نشان می‌دهد؛ اما او منفور است، منزوی است، دشمن همه منزلت خویش را از دست داده است، مردم امروز امریکا را با جنایت می‌شناسد؛ آن‌ها سرانجام تسلیم مجاهدان راه خدا خواهند شد، ایمان هرگز شکست نمی‌خورد.

وی با اشاره به درگیری‌ها و جنایات اخیر تروریستی دشمن در لبنان افزود: آن حزب‌الله قهرمان در لبنان که پرچم شکوه و جهاد و اقتدار را در دست گرفته است و در نقاط تماس با دشمن می‌جنگد و هر روز افتخار جدیدی می‌آفریند، او هم در این صحنه مثل صحنه‌های قبل پیروزمند و با افتخار و بااقتدار خارج خواهد شد و یک ناامیدی دیگر بر نقشه‌های باطل دشمنان می‌افزاید، اگر آمریکا و انگلیس و فرانسه همه جبهه‌های متحد وابسته به شیاطین عالم دست به دست هم دهند هرگز نمی‌توانند بر اراده حزب‌الله مجاهد ما در شرق مدیترانه پیروز شوند این‌ها محکوم به شکست هستند به اذن الهی.

فرمانده کل سپاه در پایان سخنان از همه مسئولین تشکر کرد و ادامه داد: تشکر از همه مسئولین برگزاری مجلس معنوی که آمدند تا تکریم کنند شهیدان این سرزمین را، فسا سرزمین شهیدان است، سرزمین صفای باطن، سرزمین مردان زحمت‌کش و باایمان و زنان پاک‌دامن و جوانان پاکیزه و سرزمین نورانی و سرزمین عالمان بزرگ و سرزمین مردان بلندهمت است.

سرلشکر سلامی گفت: ما می‌ایستیم، ثابت‌قدم و آن کسی که باید صحنه را ترک کند دشمن است آگاهی و ایمان دو بال اصلی قدرت یک جامعه هستند و جامعه ما این دو را با هم دارد جامعه‌ای که این دو را با هم داشته باشد هرگز شکست نمی‌خورد.

در ادامه این اجلاسیه؛ مراسم رونمایی از کتاب «فسا در دوران دفاع مقدس» توسط سردار سرلشکر سلامی انجام شد. 

نویسنده و پژوهشگر این کتاب محمدکریم مشغول، فرمانده گردان مخابرات در لشکر ۳۳ المهدی در دوران دفاع مقدس است این کتاب در ۹ فصل به رشته تحریر درآمده و شرحی بر حماسه‌ها و دلاورمردی‌های ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا است ناظر نظامی این اثر سردار عبدالعلی نجفی از فرماندهان دوران دفاع مقدس استان فارس است.

سرلشکر سلامی در حاشیه کتاب نوشت: «بسم‌الله الرحمن الرحیم با این شهدا تا آخر می‌مانیم درود خداوند بر مردم عزیز شهرستان فسا فرمانده کل سپاه سلامی»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها