آرش زره تن لهونی:

وابستگی به هیچ کس و جناحی ندارم و متعلق به مردم کردستان هستم

استاندار کردستان اظهار کرد: به هیچ شخص و جناح سیاسی وابستگی ندارم و از سوی دولت انتخاب شده‌ام و متعلق به مردم استان هستم و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و از نخبگان و دانشگاهیان، علما، نمایندگان و مجموعه صاحب‌نظران مشورت خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۴۳۷۰
نویسنده سیددارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، آرش زره تن‌لهونی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، از زحمات استاندار قبلی و واکنش مثبت مردم به انتصابش قدردانی کرد و اظهار داشت: از تمام توان و ظرفیت خود را برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد، گفت: روال اصلی کار را از همان روز نخست با جدیت شروع کردیم امیدواریم با همراهی مردم شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی افزود: از ظرفیت همه نخبگان و مشورت همه صاحب‌نظران، از نمایندگان مردم تا روحانیون و جامعه دانشگاهی برای پیشرفت و توسعه استان بهره می‌گیریم چرا که کردستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و اجرای قانون مرزنشینان را با کمک نمایندگان مجلس دنبال خواهیم کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: حضور پررنگ در بازار عراق و تحکیم روابط اقتصادی بین کردستان ایران و عراق هم در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در ادامه بیان داشت: توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی از برنامه‌های جدی دولت چهاردهم  در استان کردستان خواهد بود.

لهونی خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های بزرگ و هلدینگ ها برای سرمایه‌گذاری‌های کلان از اولویت‌های دولت در کردستان است و این مهم را از هیئت وزیران هم درخواست کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های قانونی و رفع موانع در مسیر این سرمایه‌گذاری‌ها موردتوجه قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی و گردشگری برای توسعه استان بهره و موردتوجه جدی قرار می‌گیرند.

لهونی ادامه داد: این یک کار جمعی و تیمی است، بنده به‌عنوان مسئول اجرایی انتخاب شده‌ام اما کار را تیم و مجموعه مدیران و پشتیبانی نمایندگان در مجلس، نماینده ولی‌فقیه و غیره انجام می‌دهند که همه باید همکار و همراه هم باشیم.

وی اضافه کرد: کار را با همراهی مردم شروع کرده‌ایم حتماً تأثیرگذاری اقداماتی که الان شروع می‌شود نیاز به زمان دارد ولی با تلاش و استفاده از ظرفیت‌ها مسیر توسعه استان فراهم می‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به تدوین برش‌های استانی برنامه توسعه هفتم و آمایش سرزمینی و اجرای آن گفت: در کنار این برنامه‌ها به‌عنوان استاندار برنامه‌های دیگری همچون تقویت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، ساماندهی کولبران، تقویت بدنه کارشناسی، تسهیلگری در مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان و ...به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم. 

وی خطاب به مدیران هم عنوان کرد: تا زمانی که مسئولیتی به عهده داریم باید با تمام توان تلاش کنیم، تغییرات مدیران در هر دولتی طبیعی است و ما تغییرات مدیریتی را بر اساس ارزیابی عملکرد انجام می‌دهیم.

استاندار کردستان گفت: بنده برای انجام تغییرات در بدنه مدیریتی عجله‌ای ندارم، عملکرد مدیران در خلال کار ارزیابی می‌شود و اگر نیاز به تغییر باشد این تغییرات صورت می‌گیرد.

وی خطاب به اعضای شورای اداری کردستان گفت: تک‌تک شما جز مدیران دولت چهاردهم هستید باید سیاست‌های دولت و نظام را جلو ببرید و در نهایت هر اتفاقی بیفتد مبارک است.

لهونی تصریح کرد: به هیچ شخص و جناح سیاسی وابستگی ندارم و از سوی دولت انتخاب شده‌ام و متعلق به مردم استان هستم و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و از نخبگان و دانشگاهیان، علما، نمایندگان و مجموعه صاحب‌نظران مشورت خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها