سوگند حزب ا...برای قصاص اسرائیل و شرکا

منابع محلی لبنان می‌گویند صدها دستگاه ارتباطی پیجر در ضاحیه‌ جنوبی بیروت منفجر شده که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان لبنانی شده است.این اقدام رژیم اشغالگر قدس، مصداق بارز تروریسم سایبری بوده که احتمالا با کمک عناصر و وابستگان این رژیم در لبنان وهمچنین حمایت اطلاعاتی وعملیاتی آمریکا صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۱۰
 
سوگند حزب ا...برای قصاص اسرائیل و شرکا
منابع خبری گزارش داده‌اند انفجارها به صورت همزمان و گاهی به طور پیاپی و درمناطق مختلف بیروت رخ داده است.این منابع افزودند که انفجار دستگاه‌های ارتباطاتی با هک این دستگاه‌ها صورت گرفته است.به عبارت بهتر، اقدام تروریستی اخیر رژیم اشغالگر قدس بر اساس عملیات هک سایبری صورت گرفته است. 
 
حقیقت روشن می‌شود 
برخی منابع مدعی شده‌اندهک دستگاه‌های ارتباطاتی ویژه نیروهای حزب‌ا...ومنفجر شدن آنها،علت این حادثه بوده است. نخست‌وزیر لبنان از وزیر بهداشت خواسته هرچه سریع‌تر به وضعیت مجروحان رسیدگی‌کند.  وزارت بهداشت لبنان از تمام شهروندانی که دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم دارند درخواست کرد تا زمانی که حقیقت روشن نشده از آن دوری کنند. از سوی دیگر، مقاومت لبنان در حال بررسی ابعاد این حادثه و ترسیم راهکارهای غافلگیرانه در مواجهه با دشمن صهیونیستی و عوامل آن است. 
سوگند حزب ا...برای قصاص اسرائیل و شرکا

هک به‌وسیله تکنولوژی بی‌سیم!
وزارت بهداشت لبنان همچنین از همه کادر درمان درخواست کرد به محل کار خود رفته و به مجروحان کمک کنند. شبکه الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی مدعی شد حادثه انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت پایتخت لبنان یکی از بزرگ‌ترین نفوذهای اطلاعاتی و جاسوسی است. این منبع امنیتی به الجزیره گفت که انفجار سیستم‌های ارتباطی در لبنان ناشی از هک به وسیله تکنولوژی بی‌سیم بوده است. این منبع مدعی شد که سیستم‌های اتصالی که برخی از نیروهای حزب‌ا... آن را حمل می‌کردند در برخی از مناطق لبنان منفجر شده است. بنابراین گزارش، انفجار سیستم‌های ارتباطی در برخی از مناطق ضاحیه جنوبی بیروت و البقاع و جنوب لبنان صورت گرفت. رادیو رسمی رژیم صهیونیستی مدعی شد که گالانت و مسئولان سرویس‌های امنیتی رایزنی‌های گسترده‌ای را درباره لبنان انجام داده‌اند. با این حال مقاومت لبنان تاکید کرده است که هرگونه حماقت رژیم اشغالگر قدس در تقابل با لبنان را به سخت‌ترین نحو ممکن پاسخ خواهد داد.همین مسأله منجر به هشدار بسیاری از مقامات کنونی و سابق ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو و گالانت در خصوص تبعات مواجهه با مقاومت لبنان شده است صلیب سرخ لبنان اعلام کرده است که بیش از ۳۰ آمبولانس به مکان‌هایی که انفجارهای متعددی رخ داده از جمله در بقاع و ضاحیه جنوبی بیروت اعزام شده‌اند. صلیب سرخ لبنان افزود که ۵۰ دستگاه آمبولانس دیگر و ۳۰۰ نفر از کارشناسان اورژانس برای کمک به مجروحان به کار گرفته شده‌اند. توپاز لوک، سخنگوی سابق نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، در توییتر خود تلویحا اشاره کرد که این اتفاق به علت عملیات سایبری از سوی این رژیم بوده است اما پس از دقایقی این توییت را حذف کرد. دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در واکنشی تند به توییت توپاز لوک نوشت: توپاز لوک چند ماه است که دیگر سخنگوی دفتر نخست‌وزیری نیست.شورای امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس از وزیران کابینه نتانیاهو خواسته در این زمینه اظهارنظر و موضع‌گیری‌نکنند.
   
جزئیاتی از عملیات ترور دسته‌جمعی اسرائیل در لبنان
یک منبع آگاه امنیتی در لبنان گفت: برخلاف ادعاهای مطرح‌شده در رسانه‌های غربی در جریان عملیات تروریستی انفجار پیجرها درلبنان تنهانیروهای حزب‌ا...هدف قرارنگرفته‌اند.این منبع افزود:بسیاری ازنگهبانان مجتمع‌های مسکونی که ازسیستم‌های پیجربرای کنترل ونظارت درمراکز مسکونی استفاده می‌کردند در جریان این عملیات مجروح شده یا به شهادت رسیده‌اند.علاوه‌براین برخی از محیط‌بانان لبنانی نیز که از سیستم‌های پیجر برای نظارت و کنترل مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست استفاده می‌کردند مجروح شده یا به شهادت رسیده‌اند.
   
بیانیه حزب ا... 
حزب‌ا...لبنان پس از انفجارهای دیروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: پس از بررسی تمام حقایق، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله گناه‌آلودی که امروز (سه‌شنبه) بعدازظهر رخ‌داد، ما دشمن اسرائیلی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که بر غیرنظامیان نیز تأثیر گذاشت و به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد منجر شد. 
در این بیانیه آمده است: شهدا و مجروحان ما نماد مبارزه و فداکاری در راه قدس هستند. پیروزی مردم شریف ما در نوار غزه و کرانه باختری و پشتیبانی میدانی مستمر و این موضع حمایت، حمایت و پشتیبانی ما از مقاومت دلیرانه فلسطین، مایه سربلندی و سربلندی دنیا و آخرت خواهد بود.
حزب‌ا... لبنان تاکید کرد: این دشمن خیانتکار و جنایتکار قطعا برای این تجاوز گناه‌آلود تاوان خواهد داد، از جایی که انتظار می‌رود و از جایی که انتظار نمی‌رود و خداوند به قول ما شاهد است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها