در اولین روز رویداد «حراجیده» چه گذشت؟

رویداد «حراجیده» در دومین روز سومین نمایشگاه ملی رصتا برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۵۳
به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، در ابتدای این رویداد که فربد شکرایی اجرای آن را بر عهده داشت، محمد سلوکی رئیس شورای مرکزی کانون مجریان رسانه‌های دیداری مطرح کرد: کانون در نظر دارد تا ایده‌هایی را که توسط مجریان، برنامه‌سازان و تولیدکنندگان مطرح می‌شود، در قالب طرح «حراجیده» در سومین نمایشگاه مجمع «رصتا» معرفی کند تا مسیر سریع و بدون واسطه‌ای را در به مرحله اجرا رسیدن ایده‌های خود دنبال کنند.

او ادامه داد: طی توافقی که با آقای فرجی مدیر کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری داشتیم، قرار شد تا تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگان فیلم و سریال که ایده، فیلمنامه و محتوای ارزشمندی دارند با مطرح کردن در این رویداد آن‌ها را به یک اثر فاخر تبدیل کنند. البته این موضوع طی توافقی که با مجمع رصتا به عنوان نهاد حاکمیتی صورت گرفته، قرار است با نظارت «رصتا» صورت گیرد.

در ادامه مهدی فرجی رئیس هیات‌مدیره کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با اشاره به اینکه ایده‌های جذاب می‌تواند تامین کننده تولید یک سریال، مسابقه و ... قرار بگیرد، بیان کرد: در هر پلتفرمی اگر اثر جذابی دیده می‌شود ایده  مرکزی جذابی پشت آن است. در کانون، ایده‌های جذابی ثبت شده است و وقتی آقای سلوکی این پیشنهاد را داد، بسیار از آن استقبال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: البته بهره‌برداری از این طرح‌ها و ایده‌ها به  تهیه‌کنندگانی که در کانون عضویت دارند نیز بر می‌گردد که امیدوار به استفاده از این ایده‌ها هستیم.

در اولین روز حراجیده، مریم جلالی (معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی)، رضا زمانیان (مدیر کل توسعه کسب و کار و تسهیل‌گری ساترا)، سامان مرادحسینی (رئیس شورای راهبری مجمع «رصتا») و جمعی از مدیران، صاحبان سکوها، کارشناسان و مخاطبان حضور داشتند.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.
در اولین روز رویداد «حراجیده» چه گذشت؟
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها