آزمون بزرگ اجرا در نمایشگاه «رصتا»، فرصتی برای کشف استعدادهای مجری‌گری 
نیما کرمی در نشست خبری سومین نمایشگاه «رصتا» مطرح کرد؛

آزمون بزرگ اجرا در نمایشگاه «رصتا»، فرصتی برای کشف استعدادهای مجری‌گری 

سه اجرای دوبله زنده و دو کارگاه فن بیان در سومین نمایشگاه رصتا

سه اجرای زنده دوبله و دو کارگاه فن بیان از برنامه‌های ویژه هنرصدا و باشگاه صدا در سومین نمایشگاه ملی «رصتا»  است.
سه اجرای زنده دوبله و دو کارگاه فن بیان از برنامه‌های ویژه هنرصدا و باشگاه صدا در سومین نمایشگاه ملی «رصتا» است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین‌ نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، حامد تقی‌زاده بهجتی مدیریت هنرصدا از اجرای دوبله زنده و کارگاه آموزش فن بیان در سومین نمایشگاه «رصتا» خبر داد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

بهجتی درباره برنامه دوبله زنده توضیح داد: در یک‌ماه اخیر جهت اجرای برنامه در نمایشگاه از هنرجویان مستعد و توانمند دوره‌های آموزشی دوبله تعدادی را انتخاب و با تشکیل تیم‌های دوبله تمرین‌های فشرده را برنامه‌ریزی کردیم. سپس تمرین‌ها توسط تیم‌ها انجام شد و با نظارت و راهنمایی اساتید به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی دوبله در گروه سنی بزرگسال توسط سعید شیخ‌زاده و در گروه سنی کودک و نوجوان توسط شوکت حجت برگزار می شود، اجرای دوبله زنده نیز به صورت مجزا برای گروه بزرگسال و کودک و نوجوان و با نظارت اساتید مربوطه برنامه‌ریزی و مدیریت شده است.

مدیر رسانه باشگاه صدا افزود: اجرای دوبله زنده گروه دوبله بزرگسال در دو زمان یک ساعته روزهای دوم و چهارم نمایشگاه و اجرای دوبله زنده گروه کودک و نوجوان در یک زمان دو ساعته روز سوم نمایشگاه خواهد بود. جهت افزایش تنوع و جذابیت محتوایی، بخش هایی از چند پویانمایی مختلف توسط گروه‌ها اجرا خواهد شد. 

حامد بهجتی همچنین درخصوص کارگاه آموزش فن بیان توضیح داد: این کارگاه با حضور امیرمحمد صمصامی گوینده نام آشنا برگزار خواهد شد که در مجموعه هنرصدا دوره‌های فن بیان را برگزار می‌کنند و در کارگاه فن بیان در نمایشگاه «رصتا» علی‌رغم زمان محدود ضمن ارائه نکاتی در خصوص فن بیان، تمریناتی را به صورت تعاملی با حضار انجام خواهند داد. کارگاه آموزش فن بیان در روزهای سوم و چهارم نمایشگاه برگزار خواهد شد.

  وی در پایان خاطرنشان کرد علاوه بر ویژه‌برنامه‌های عنوان شده، در غرفه هنرصدا و باشگاه صدا میزبان هنرمندان و صداپیشگان بوده و برنامه‌هایی مانند تست صدا، نمایشنامه خوانی، اجرا و دوبله انجام می‌شود. 

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها