حمله موشکی و پهپادی حزب‌ الله به یک شهرک و دو پایگاه صهیونیست‌ها

حزب‌ الله لبنان شهرک صهیونیست‌نشین «شامیر» را با موشک‌های کاتیوشا، پایگاه «المالکیه» را با پهپاد و تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «رویسات العلم» با سلاح مناسب هدف حمله قرار داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۷۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المنار، حزب‌ الله لبنان از حملات موشکی و پهپادی به یک شهرک صهیونیست‌نشین و دو پایگاه نظامی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان به‌ویژه شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای دفاع مدنی در شهرک فرون، مجاهدان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیست‌نشین «شامیر» را هدف حمله سنگین با موشک‌های کاتیوشا قرار دادند.

حزب الله همچنین ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یک‌شنبه تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «المالکیه» هدف حمله پهپادی قرار داد و پهپاد با دقت به هدف خود اصابت و آن را منهدم کرد.

رزمندگان حزب‌الله ساعت ۱۲:۱۵ ظهر هم تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و مستقیما هدف قرار داده و این تجهیزات را منهدم کردند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها