جهاد اسلامی فلسطین: دشمن به‌زودی غافلگیر خواهد شد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از توانمندی‌های گسترده رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۵۸۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت تعدادی از نیروهای فلسطینی در کرانه باختری در نبرد با دشمن صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

سرایا القدس با صدور بیانیه‌ای اسامی شهدای خود در کرانه باختری را اعلام و تاکید کرد: ساکنان کرانه باختری نقش مهمی در مقاومت و نبرد با دشمن صهیونیستی ایفا می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: ارتباط میان شمال کرانه باختری و جنوب آن باعث شد تلاش‌های دشمن برای تفرقه افکنی میان ساکنان این مناطق شکست بخورد.

در ادامه بیانیه مذکور تاکید شده است: مقاومت فلسطین با تمام گروه‌های خود، به دفاع از اردوگاه‌های کرانه باختری و شهرهای این منطقه ادامه می‌دهد. معادله اتحاد میادین که در نبرد اخیر در کرانه باختری شاهد تحقق آن بودیم همچنان ادامه پیدا می‌کند.

سرایا قدس اضافه کرد: خون‌هایی که در کرانه باختری ریخته شده ادامه دهنده همان خون‌هایی است که در نوار غزه بر زمین جاری شده است. این فداکاری‌ها بیانگر اتحاد ملت فلسطین در برابر اشغالگران است.

در بیانیه صادره آمده است: مقاومت در کرانه باختری در شرایط خوبی به سر می‌برد و دشمن در نبرد آتی با غافلگیری‌های زیادی رو به رو خواهد شد.

سرایا القدس چندی قبل از آغاز مرحله جدیدی از نبرد نیروهای مقاومت با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها