جنبش جهاد اسلامی:

دشمن صهیونیستی در کرانه باختری به اهداف خود نمی‌رسد

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که اهداف رژیم صهیونیستی در کرانه باختری محقق نخواهد شد و تمامی طرف‌های عربی و بین‌المللی مسئول تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین هستند.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گسترش تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف کرانه باختری، هرگز اهداف دشمن صهیونیستی را در شکستن عزم و اراده، استواری و مقاومت ملت فلسطین محقق نخواهد کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منزله یک تجاوز آشکار و اعلان جنگ علیه ملت فلسطین است.

جنبش جهاد اسلامی ضمن تاکید بر حق ملت فلسطین برای دفاع از خود و سرزمین‌شان، تمامی طرف‌های عربی و بین‌المللی را مسئول تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین دانست.

این جنبش فلسطینی در ادامه تاکید کرد که رزمندگان آن در سرایا القدس در کرانه باختری به همراه تمامی مجاهدان گروه‌های مقاومت، با تجاوزات دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند.

کرانه باختری که از سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است، شاهد تشدید تهاجمات بوده است، اما از زمانی که این رژیم جنگ ویرانگر در نوار غزه آغاز کرد، اوضاع کرانه باختری بدتر و حملات و یورش‌ها به آن بیشتر شده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی از هفته گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند.

به گفته منابع رسمی فلسطینی، حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون دستکم ۶۴۰ شهید و حدود ۵۴۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها