شهادت ۶۱ فلسطینی در حملات امروز رژیم صهیونیستی به غزه

منابع پزشکی از شهادت ۶۱ فلسطینی ساکن نوار غزه در جریان حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سیصدوبیست‌ونهمین روز از آغاز جنگ صهیونیست‌ها علیه این باریکه همچنان ادامه دارد.

منابع پزشکی فلسطینی به الجزیره اعلام کردند که در جریان حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ۶۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از فلسطینیان را در پشت بیمارستان «المعمدانی» واقع در شهر غزه هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس اعلام المیادین در جریان این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های رسیده، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از جوانان فلسطینی در خیابان هشتم شهرک «الزیتون» شهر غزه به شهادت ۳ تَن از آنان انجامیده است.

همچنین منطقه «الشمعه» در شهرک «الزیتون» شهر غزه نیز هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ها و اراضی شهروندان فلسطینی در منطقه «قلبیو» واقع در شمال نوار غزه را با تیربار سنگین هدف قرار دادند.

مناطق جنوبی شهر غزه نیز هدف تیراندازی بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که پیکر ۶ تَن از شهدای یک خانواده در اطراف پردیس اسلامی واقع در جنوب شهرک «الصبره» در جنوب شهر غزه از زیر آوارها بیرون کشیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها