ماجرای شاعری تا مرگ یک شاعر مردمی

رادیو صبا به مناسبت درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر خوب کشورمان در برنامه مستند «ماجرا» به مرور زندگینامه و آثار وی می‌پردازد.
رادیو صبا به مناسبت درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر خوب کشورمان در برنامه مستند «ماجرا» به مرور زندگینامه و آثار وی می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۳۰

برنامه مستند «ماجرا» هر بار به بهانه ی یكی از وقایع مهم تاریخی به بررسی علت شهرت یك ماجرا می پردازد.

این برنامه به مناسبت درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای خوب کشورمان امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه با مروری بر زندگی و آثار این شاعر مردمی همراه مخاطبان می‌شود.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده و نویسنده این برنامه بیان کرد، محمدعلی بهمنی شاعریکی از غزل‌سرایان معروف در جریان غزل‌سرایی مدرن است که نگاهی انسانی و ساده‌گویی او به شعر موجب شده اشعار او را عامه مردم با لذت بخوانند و اشعارش در قالب ترانه  در ذهن مردم ماندگار شود.

محمدعلی بهمنی بنیان‌گذار «غزل گفتار» و یا «شعر گفتار» است که به اشعار مابین شعر نیمایی و غزل گفته می شود. 

در مستند «ماجرا» به مناسبت درگذشت این شاعر و ترانه سرا به مرور آثار ماندگارش می‌پردازیم و داستان شاعر شدنش را برای مخاطبان روایت می‌کنیم.

وی افزود: در این برنامه با دکتر محمدرضا هاشمیان فلوشیپ مراقبت های ویژه که از سه ماه پیش آقای بهمنی را زیر نظر داشتند درباره وضعیت جسمانی و علت مرگ ایشان گفتگو می‌کنیم.

مستند ماجرای محمدعلی بهمنی شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری زهرا محسن‌زاده تقدیم مخاطبان می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها