ماهیت بازی غرب با ماجرای فروش پهپادها سیاسی است
یك كارشناس مسائل روسیه در گفت و گو با جام‌جم آنلاین:

ماهیت بازی غرب با ماجرای فروش پهپادها سیاسی است

روسیه: تعداد زیادی از سربازان ارتش اوکراین فرار کرده اند

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که مقامات اوکراین تنها با استفاده از زور می توانند مردم این کشور را به جنگ وادار کنند، زیرا تعداد زیادی از سربازان از ارتش این کشور فرار کرده اند.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۸۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دیمیتری پولیانسکی معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ارسال تسلیحات غربی به کی‌یف گفت: جای تعجب نیست که موارد فرار از ارتش اوکراین به سطوح نامشخصی رسیده است. از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه [روسیه] در اوکراین، بیش از ۶۳ هزار تحقیق درباره سربازان فراری آغاز شده است.
 
این دیپلمات روسی گفت: بر اساس گزارش دادستانی کل اوکراین، تقریباً ۳۰ هزار تحقیق در شش ماه اول سال ۲۰۲۴ آغاز شده است که سه برابر بیشتر از سال ۲۰۲۲ است.
 
پولیانسکی تصریح کرد: کارشناسان معتقدند که تعداد واقعی دو یا حتی سه برابر بیشتر است. امروز، فرد اصلی که موجب قتل اوکراینی ها می شود، تنها با استفاده از زور و فشار و تنها بر اساس منابع تسلیحاتی غربی، داده های اطلاعاتی غرب، مربیان غربی و مزدوران می تواند مردم خود را به جنگ وادار کند.
 
این دیپلمات روس افزود که پس از تلاش نافرجام تهاجمی سال گذشته، رژیم کی یف «همه تسلیحات خود را از دست داد و اکنون کاملاً به کمک های غربی وابسته است.»
 
او خاطرنشان کرد: «این تسلیحات مدام وارد اوکراین می‌شوند. بدون تسلیحات غربی، اوکراین از مدت ها قبل جنگ را متوقف می کرد.»
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها