در اقدامی از سوی توییتر و فیس‌بوک؛

حساب های کاربری پسر نتانیاهو تعلیق شد

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد:

هراس از پاسخ ایران، نتانیاهو را نگران پسرش کرد

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز گزارش داد که نخست‌وزیر اسرائیل در بحبوحه هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، خواستار افزایش سطح امنیت پسرش، یائیر نتانیاهو شده است.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۰۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،کانال۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز گزارش داد که نخست‌وزیر اسرائیل در بحبوحه هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، خواستار افزایش سطح امنیت پسرش یائیر نتانیاهو شده است.
 مدیرکل دفتر نخست‌وزیر اسرائیل یوسی شلی در روز‌های اخیر به کمیته مشورتی شین بت برای حفاظت از شخصیت‌ها مراجعه کرده و خواستار تشدید اقدامات امنیتی در ارتباط با یائیر نتانیاهو شده است. رسانه‌های اسرائیلی این اظهارات را به نقل از منابع نزدیک به بنیامین نتانیاهو گزارش دادند.

تا سال گذشته مسئولیت حفاظت از خانواده نتانیاهو به عهده واحد ماگن دفتر نخست‌وزیری این رژیم بود؛ اما بعد از اعتراضات فراگیر در فلسطین اشغالی علیه طرح تغییرات قضایی نتانیاهو که هدف از آن افزایش اختیارات او و در امان ماندنش از محاکمه در پرونده‌های متعدد فساد بود، او و خانواده‌اش خواستار انتقال مسئولیت حفاظتشان به واحد امنیت شخصی شین بت شدند که وظیفه حفاظت از شخصیت‌های کلیدی سیاسی را برعهده دارد.

یائیر نتانیاهو ۳۳ساله از آغاز جنگ غزه بیشتر در میامی آمریکا بوده و شین بت با هزینه تخمینی سالانه دو و نیم میلیون شِکِل معادل ۶۸۰ هزار دلار از او محافظت می‌کند.

 او ماه گذشته میلادی و بعد از سفر پدرش به آمریکا، مخفیانه با همراهان او به فلسطین اشغالی بازگشت.

 درخواست برای افزایش امنیتش قبل از بازگشت هفته قبل او به میامی و در بحبوحه آماده‌باش‌ها در اسرائیل و تلاش متحدان این رژیم برای حفاظت از آن در مقابل پاسخ ایران به ترور شهید هنیه مطرح شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها