ببینید ا هیچ نقطه‌ای در شمال اسرائیل امن نیست

یدیعوت آحارانوت،روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشت که حملات حزب‌الله مناطق وسیعی از شمال فلسطین اشغالی را برای شهرک‌نشینان ناامن کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۰۵۷۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،یدیعوت آحارانوت،روزنامه اسرائیلی در گزارشی نوشت حملات حزب‌الله مناطق وسیعی از شمال فلسطین اشغالی را برای شهرک‌نشینان ناامن کرده است.

روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی نوشت: آوارگانی که از شهرک‌های مناطق مرزی به سمت مناطق جنوبی‌تر فرار کرده‌اند، گمان می‌کردند که به مناطق امن‌تری می‌روند، اما بازهم با صدای آژیر‌های هشدار و حملات موشکی و پهپادی که از جانب لبنان صورت می‌گیرد، مواجه هستند».

یکی از مقامات محلی شهرک «کریات شمونا» در نزدیکی مرز لبنان نیز گفت: «نمی‌دانم که چه کسی واقعا پیروز شده است، اما این ما هستیم که در ۳۱۵ هتل و ۵۲۶ منطقه در تمامی مناطق اسرائیل پراکنده شده و زندگی می‌کنیم»؛ بنابراین گزارش، آژیر‌های هشدار روز گذشته در نزدیکی شهر «صفد» به صدا در آمد و سپس صدای چندین انفجار پهپاد به گوش رسید، جایی که بخش عمده‌ای از صهیونیست‌های فراری از مناطق مرزی را در خود جای داده است.

شهر «صفد» روز جمعه نیز هدف حملات گسترده موشکی قرار گرفت و روزنامه اسرائیلی معاریو نوشت که حزب‌الله با بیش از ۲۰ موشک این شهر را مورد هدف قرار داده است.

در پی این حملات، آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای در این منطقه صورت گرفت و موجب وحشت ساکنان صهیونیست این شهر شد.

طبق آخرین آمار منابع اسرائیلی، حدود ۸۰ هزار شهرک‌نشین در پی حملات حزب‌الله مجبور به فرار به مناطق جنوبی‌تر فلسطین اشغالی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها