حماس در بیانیه ای اعلام کرد؛

وحشتناک ترین نسل کشی دوره معاصر در دیرالبلح

جنبش حماس به جنایات رژیم صهیونیستی در دیرالبلح در مرکز غزه واکنش نشان داد و آنرا وحشتناک ترین اشکال نسل کشی دوره معاصر دانست.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس به جنایات دشمن در دیر البلح واکنش نشان داد و آنرا یکی از وحشیانه‌ترین اشکال نسل‌ کشی دانست.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که حملات و جنایات وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی در استان مملو از جمعیت دیر البلح در مرکز نوار غزه و عملیات کوچاندن فلسطینیان زیر بمباران‌های شدید و وادار کردن آنان به رفتن به مناطقی با مساحت کم و فاقد خدمات انسانی و خارج کردن بیمارستان شهدای الاقصی از خدمت، یکی از وحشتناک‌ترین اشکال نسل‌ کشی است که بشر در دوره معاصر به خود دیده است و توسط رژیم نازی و اشغالگر صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان انجام می‌گیرد.

حماس بار دیگر از جامعه جهانی و سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن خواست جلوی ادامه نسل‌ کشی وحشیانه در غزه را گرفته و رژیم اشغالگر را به توقف جنایات علیه غیرنظامیان فلسطینی در استان دیر البلح و بیمارستان شهدای الاقصی ملزم نمایند و برای ازسرگیری فعالیت این بیمارستان و ارسال سوخت و تجهیزات پزشکی ضروری به آن و بازخواست و مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی به خاطر جنایات وحشیانه و ضدبشری علیه ملت فلسطین دست به اقدامی فوری بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها