
هرمزگان-جام جم انلاین-از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۷۷ مگاوات برق در نیروگاه بندرعباس تولید شده است.
مدیرعامل نیروگاه برق بندرعباس گفت: دو میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۳۰ مگاوات انرژی تولیدیِ واحدهای بخار، و ۷۶ هزار و ۲۴۷ مگاوات سهم واحدهای گازی است.
داریوش محمودی افزود: این نیروگاه ۳۳ درصد برق هرمزگان را تولید میکند.
وی گفت: هم اکنون همهی واحدهای نیروگاه بندرعباس در مدار است و با حداکثر توان عملی، برق ایمن، مستمر و پایدار تولید میکنند.
نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخار و ۲ واحد گازی، با ظرفیت تولید هزار و ۳۲۰ مگاوات نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و هرمزگان دارد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند