ببینید | شهادت ۳ فلسطینی و حمله به بولدوزر نظامیان صهیونیست در طولکرم

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش به اردوگاه «طولکرم» در کرانه باختری و درگیری با فلسطینیان، سه فلسطینی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۱۴۷۰۰۱۸
ببینید | شهادت ۳ فلسطینی و حمله به بولدوزر نظامیان صهیونیست در طولکرم
به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل از رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت سه فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به طولکرم و محاصره یک خانه فلسطینی خبر داد.
 
جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که خودروهای امدادی در تلاش برای ورود به محل درگیری هستند.
تعداد بازدید : 20
 
بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز از ورودی غربی به شهرک طولکرم یورش برده و بیمارستان‌های «الإسراء» و «ثابت ثابت» را محاصره کردند و عملیات نظامی نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه اردوگاه طولکرم ادامه دارد و خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌ها و اموال شهروندان فلسطینی وارد آمده است.
 
نظامیان صهیونیست صبح امروز همچنین یک خانه در منطقه «اکتابا» در شرق طولکرم را محاصره کرده و خودروهای نظامی اشغالگران نیز در خیابان نابلس واقع در ورودی شمالی اردوگاه طولکرم مستقر شدند.
 
در همین ارتباط مبارزان فلسطینی اقدام به مقابله با نظامیان صهیونیست کرده و چندین بمب دست‌ساز را در مقابل خودروها و بولدوزرهای نظامی رژیم اشغالگر منفجر کردند.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک نظامی ارتش این رژیم بر اثر انفجار یک بمب دست‌ساز در اردوگاه طولکرم زخمی شد و یک بولدوزر این رژیم نیز به آتش کشیده شد.
 
در همین ارتباط گردان‌های القسام در طولکرم اعلام کرد که با همکاری تیم‌های واکنش سریع وابسته به گردان‌های شهداء الأقصی در اردوگاه طولکرم، یک بولدوزر D9 را هدف قرار داده است.
جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ۳ فلسطینی در طولکرم تأکید کرد که تشدید یورش‌ها و جنایت‌های رژیم اشغالگر در اردوگاه‌های طولکرم، جنین و بلاطه و غیر بیانگر مواضع فاشیستی این رژیم است.
 
این جنبش مقابله مبارزان گردان‌های القسام، سرایا القدس و گردان‌های شهداء الأقصی و تمامی شاخه‌نظامی مقاومت با نظامیان صهیونیست و عملیات‌های قهرمانانه آن‌ها را ستود و تأکید کرد: تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر و ریختن خون فرزندان ملت فلسطین، هرگز اراده مقاومت را نخواهد شکست و جوانان انقلابی و مبارزان قهرمان آن بر عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌اند، ثابت قدم بوده و تا بیرون راندن اشغالگران و بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین به راه خود ادامه خواهند داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها