امکانات هتل بیوک استانبول چه هستند؟

کد خبر: ۱۴۶۹۷۰۵

اگر با اهدافی مانند خریدکردن به استانبول سفر می‌کنید و به‌دنبال جایی برای اقامت با هزینه مناسب هستید، هتل بیوک استانبول انتخابی مناسب برای شما است. این هتل سه ستاره دارد و اقامت در آن هزینه چندان زیادی ندارد، بااین‌حال امکانات خوبی به مسافران ارائه می‌کند که درنهایت به تجربه سفری راحت منجر می‌شود. برای آشنایی با امکانات هتل بیوک و شرایط رزرو هتل استانبول تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل بیوک استانبول

در منطقه لالعلی استانبول و نزدیک به ایستگاه‌های نقلیه عمومی این منطقه هتلی نه‌چندان بزرگ؛ اما شیک و تمیز قرار دارد که جزو هتل های ۳ ستاره استانبول محسوب می‌شود و با بودجه کمتر هم می‌توان در آن اقامت کرد. این هتل یا هتل بیوک استانبول هتلی جمع‌وجور با امکانات رفاهی کامل است که تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل از آن دست هتل‌هایی است که اقامت در آن شما را پشیمان نخواهد کرد.

باوجود این‌که بیشتر مسافران این هتل را از نظر اقتصادی انتخاب می‌کنند؛ اما امکانات آن نیز به‌گونه‌ای است که توقعات شما را از اقامتگاهی خوب و راحت برطرف می‌کند. در کنار امکانات داخلی، خدماتی که توسط کارکنان و پرسنل هتل به مسافران ارائه می‌شوند هم در سطح خیلی خوب قرار دارند و باعث می‌شوند که مسافران در سفرهای بعدی خود هم این هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل بیوک استانبول

هتل بیوک استانبول هتلی مجهز است و امکانات هرچند محدود آن کیفیت بسیار خوبی دارند. بخشی از امکانات و خدمات هتل رایگان است و به‌صورت عمومی در اختیار همه مسافران قرار دارند و بخشی از آن‌ها صرفا با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات عمومی و رایگان هتل

پاسخگویی ۲۴ساعته پرسنل جزو مهم‌ترین خدمات این هتل است که بابت آن در هیچ ساعتی از شبانه‌روز هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. پذیرش هتل نیز در تمام روز فعال است و درصورتی‌که دچار مشکلی شدید می‌توانید با مراجعه به پذیرش برای رفع آن اقدام کنید. از دیگر امکانات و خدمات عمومی هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای اشاره کرد که در تمام نقاط متصل است و رمز و اطلاعات آن در زمان دریافت اتاق به شما داده می‌شود.

امکانات عمومی با پرداخت هزینه

بخشی از امکانات عمومی این هتل نیز با پرداخت هزینه قابل استفاده هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به صندوق امانات اشاره کرد. صندوق امانات هتل در پذیرش قرار دارد و درصورتی‌که وسایل ارزشمندی داشته باشید، امکان استفاده از آن برای شما وجود دارد. البته هر شب اجاره این صندوق هزینه‌ای دارد و درصورت تمایل به استفاده، باید این هزینه را پرداخت کنید. یک سوپرمارکت در هتل وجود دارد که به‌صورت ۲۴ساعته فعال است و امکان خرید خوراکی از آن وجود دارد. کارگو و صرافی از دیگر امکانات هتل هستند که با پرداخت هزینه‌های لازم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل بیوک استانبول

باوجود این‌که هتل بیوک دارای ۳ ستاره است و جزو هتل های اقتصادی با امکانات محدود شناخته می‌شود؛ اما امکانات تفریحی مناسبی هم در این هتل وجود دارد. ازجمله این امکانات می‌توان به صندلی‌های ماساژ اشاره کرد که در راهرو هتل قرار دارند و استفاده از آن‌ها با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است. جکوزی از دیگر امکانات رفاهی هتل است که درصورت تمایل می‌توان با پرداخت هزینه به آن مراجعه کرد و سالن ورزشی هتل نیز جزو دیگر امکانات رفاهی است که استفاده از آن هم تنها با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است.

پذیرایی و رستوران

این هتل دارای یک رستوران داخلی است که در آن انواع غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌شوند. صبحانه هتل به‌صورت سلف سرویس است و همه‌روزه انواع غذاهای سرد و گرم در آن سرو می‌شوند؛ اما برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید و در ساعات مقرر در رستوران حاضر باشید.

اتاق‌های هتل بیوک در استانبول

هتل بیوک دارای ۱۳۲ اتاق است که تجهیزات و امکانات قابل قبولی دارند. سیف باکس یکی از مهم‌ترین امکانات موجود در اتاق است که امنیت وسایل ارزشمند شما را تامین می‌کند و با پرداخت هزینه برای شما فعال می‌شود. نظافت روزانه یکی از خدمات مربوط به اتاق در هتل بیوک استانبول است که هر روز در ساعتی مشخص انجام می‌شود. تمامی اتاق‌ها مجهز به یک تخت دونفره هستند و بسته‌به ظرفیت اتاق سایر تخت‌ها به‌صورت تک‌نفره در اتاق قرار دارند.

اتاق‌ها همچنین دارای مبلمان و سرویس نشیمن هستند که بسته‌به ظرفیت اتاق، گاهی یک نیم‌ست و گاهی یک مبل یا صندلی راحتی خواهد بود. هتل فاقد مینی‌بار است؛ اما باتوجه‌به وجود سوپر مارکت در داخل هتل می‌توانید مایحتاج خود را خریداری کنید. سرویس بهداشتی هتل کامل و لوازم بهداشتی نیز به تعداد مسافران به‌صورت رایگان در هتل قرار می‌گیرد.

هتل بیوک، گزینه‌ای اقتصادی برای اقامت راحت در استانبول

اقامت راحت در استانبول بیشترین تاثیر در تجربه عالی شما از سفر به این شهر را دارد و این مورد زمانی امکان‌پذیر است که همه شرایط شما برای سفر مهیا باشد. ازجمله این شرایط می‌توان به داشتن اقامتگاه مناسب اشاره کرد که اهمیت آن بیشتر از دیگر موارد است. هتل بیوک استانبول یکی از اقامتگاه‌های این شهر است که با خیال آسوده می‌توانید در آن اقامت کنید و بابت هزینه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشید. رزرو این هتل را می‌توانید ازطریق سیستم رزرواسیون «فلای تودی» انجام دهید. رزرو هتل های استانبول تنها یکی از خدمات فلای تودی است و به‌جز آن، امکان رزرو بلیط هواپیما استانبول و رزرو تور مسافرتی به مقصد این شهر هم ازطریق فلای تودی وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها