مسئول قرارگاه شهرداری اهواز در چذابه تشریح کرد؛

اقدامات و فعالیت‌های شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه

مسئول قرارگاه شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه با حضور در برنامه زنده راه نجات شبکه استانی سیمای خوزستان، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های شهرداری اهواز پرداخت.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۹۱

جام جم آنلاین - خوزستان، احمد حاتمی شامگاه شنبه با تسلیت ایام اربعین حسینی به سایر هموطنان به ویژه زائران عتبات عالیات، فعالیت‌های شهرداری اهواز را در سه محور تعریف و اظهار کرد: شهرداری اهواز به عنوان معین شهرداری‌ها در مرز چذابه خدمات خود را در دسته موضوعات زیربنایی، خدماتی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

 

مسئول قرارگاه شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه گفت:در سال‌های گذشته به علت موضوعات زیربنایی، زائران دچار مشکلات فراوانی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط شهرداری اهواز با استاندار خوزستان و دیگر مسئولین استانی موارد بسیاری تاکنون حل شده که نتیجه آن را در ارائه خدمات رفاهی بیشتر به موکب‌داران و سایر زائران می‌بینیم.

 

وی اقدامات خدماتی در پایانه مرزی چذابه را مهم ارزیابی و عنوان کرد: در بحث رُفت و روب سه شیفت کاری ۲۴ ساعته تعریف شده که با توجه به کیفیت مناسب اقدامات صورت گرفته مسئولیت رُفت و روب و جمع آوری زباله در سمت کشور عراق نیز بر عهده شهرداری اهواز است.

 

حاتمی پایانه مرزی چذابه را فرصتی مناسب برای اقدامات فرهنگی دانست و بیان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز همزمان با خروج اولین زائران عتبات عالیات اقدام به بر پایی یک موکب فرهنگی در آن پایانه کرد که علاوه بر موارد فرهنگی، خدمات دیگری به زائرین ارائه می‌دهد؛ همچنین فضاسازی‌های فرهنگی توسط آن معاونت در خروجی اهواز به سمت چذابه، مسیر اهواز تا چذابه و پایانه مرزی چذابه قابل مشاهده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها